|
פתח דבר |
5 |
|
תודות |
6 |
|
פרק א' |
7 |
|
רקע ורציונל |
7 |
|
מהו מנטורינג? |
7 |
|
מודלים קיימים של מנטורינג בתעסוקה |
9 |
|
הייחודיות של מודל המנטורינג בתבת |
10 |
|
תרומתו של תהליך מנטורינג על ידי מתנדבים בתעסוקה |
11 |
|
הבסיס לפיתוח המודל: ממצאי מחקרים וגישות מנחות |
14 |
|
פרק ב' |
21 |
|
המנטורינג בתבת ומודל ההפעלה |
21 |
|
מנטורינג כרכיב תומך קידום תעסוקתי |
21 |
|
מטרות המנטורינג בתבת |
22 |
|
אוכלוסיית היעד |
22 |
|
בעלי תפקידים |
23 |
|
מודל ההפעלה |
25 |
|
מדידה, מעקב ובקרה |
34 |
|
סוגיות אתיות בתהליך המנטורינג |
37 |
|
נספחים |
41 |
|
“קול קורא” להצטרפות מנטורים - קופת חולים כללית |
41 |
|
תסריט לשיחת ראיון ותאום ציפיות עם המנטורים |
42 |
|
סילבוס הכשרת מנטורים |
44 |
|
ערכת הכשרה למנטורים |
45 |
|
טופס הערכה להכשרת מנטורים |
55 |
|
טופס העדפות למנטורים |
58 |
|
מתווה לפגישת אבחון לתהליך מנטורינג |
61 |
|
טופס תאום ציפיות לקראת הצמדה למנטור |
64 |
|
תכנית סופרוויז’ן - מפגשי ליווי ולמידת עמיתים |
66 |
|
מרכיבי פגישה אישית |
67 |
|
רשימת מקורות |
69 |


