פנים | כתב עת לתרבות, חברה וחינוך - page 16

ÌÂÈÒ
בתוכנית הלימודים לתואר שני ב'חינוך לשוני
בחברה רב-תרבותית', מושם דגש על הפיתוח
המקצועי של המורים כמורים-חוקרים. במהלך
לימודיהם, הסטודנטים חוקרים את סביבות
העבודה שלהם ומתייחסים לסוגיות של חברה,
רב-תרבותיות, רב-לשוניות וחינוך לשוני. מעבר
להעצמת הסטודנטים, המתרחשת באמצעות
הובלת המחקר, הסטודנטים מצליחים באמצעותו
להעריך את תוכניות הלימוד בבית ספרם ולשדר
גן לפתח יוזמות חינוכיות חשובות ובעיקר לבנות
ידע חדש מבפנים על הוראה ועל מערכת החינוך
בישראל. את מחקריהם והמסקנות שעלו מתוכם
הם מציגים באופן פומבי בהזדמנויות שונות
במכללה, בכנסים מקצועיים ובמסגרות חינוכיות
שבהן הם עובדים.
מוסמכי התוכניות שבים עם תום לימודיהם
למערכת החינוך כמורים, כמנהלים, מפקחים
ובעיקר כחברים פעילים של מנהיגות הביניים של
בתי הספר והגנים. בעקבות לימודיהם לתואר שני
הם תורמים לשדרוג ולהעלאת הרמה של מערכת
החינוך בישראל בתחומים שונים וברמות שונות.
16
I...,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,...144
Powered by FlippingBook