כרך פז | גיליון #02 | זכויותך | כסלו תשעד, נובמבר 2013 - page 132

132
תשע"ד 3102 -4102
זכויותיך
בסיס
המשרה
אחוז העסקה
שעות שבועיות
ימים
להעסקה
מ %07 עד %48
20-17
4
מ %05 עד %96
16-13
3
22
מ %58 עד %001
91-22 ויותר
5
מ %07 עד %48
18-15
4
מ %05 עד %96
14-11
3
20
מ %58 עד %001
71-02 ויותר
5
מ %07 עד %48
16-14
4
מ %05 עד %96
13-10
3
ייעוץ וטיפול פסיכולוגי לעובדי הוראה
הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים מעמידה לעובדי הוראה פעילים שירותי
ייעוץ וטיפול פסיכולוגי בפריסה ארצית.
השירות הפסיכולוגי יינתן בתחומים הבאים:
קונפליקטים במשפחה.
א.
קשיים בבית הספר ובמערכת החינוך.
ב.
משבר אישי, מצבי לחץ וחרדה.
ג.
שחיקה מקצועית.
ד.
שינוי וצמתי מעבר.
ה.
פיתוח כישורי ניהול אישי.
ו.
ניהול תקשורת יעילה.
ז.
התארגנות במצבי קונפליקט.
ח.
מימוש עצמי.
ט.
ה בין השעות 00:61-00:91
־
מוקד מודעות פעיל בימים א
בטלפון: 851-007-007-1
השירות ניתן תוך שמירה על סודיות מוחלטת כמתחייב מחוקי האתיקה
המקצועית. (לא יועבר כל מידע לגורמים במערכת החינוך או לכל גורם אחר).
השתתפות עצמית לשעת טיפול לאחר סיבסוד הינה 06 ש"ח, עד 21 מפגשים.
ילקוט התלמיד
עג / 1 (א)
המישנה החינוכית
הילקוט משמש את התלמיד לנשיאת ספרים, מחברות, עזרי לימוד, אוכל וכל ציוד
הדרוש לו במהלך יום הלימודים. שימוש בילקוט תקני והקפדה על אופן נשיאתו
והשימוש בו הם ערובה לשמירה על בריאות התלמיד ולמניעת נזקים.
1. הדרישות שעל הילקוט לענות עליהן
1.1 הילקוט יהיה בעל תו תקן ישראלי, ויהיו בו:
- עלון הסברה בדבר תכולתו והשימוש הנכון בו.
- סימון ברור בעברית של שם היצרן או היבואן וארץ הייצור.
2.1 גב הילקוט יהיה קשיח ומרופד.
3.1 כתפיות הילקוט תהיינה מרופדות וניתנות להתאמה לגוף התלמיד.
4.1 ידיות הילקוט תהיינה חלקות, נוחות לאחיזה וללא שקעים, בליטות או פינות
חדות.
5.1 לילקוט יוצמדו פסים זוהרים כנדרש על פי התקן.
6.1 מבנה הילקוט יאפשר את התאמתו למרכז גבו של התלמיד.
2. אופן השימוש הנכון בילקוט
1.2 נשיאה נכונה של ילקוט היא על הגב, תוך שימוש בשתי הכתפיות ליציבה
ולנוחיות.
2.2 משקל הילקוט, לרבות תכולתו, חייב להיות מותאם למבנה גופו ולחוסנו הגופני
של התלמיד, ובכל מקרה לא יעלה על %51 ממשקלו של הילד.
3.2 אין להניח דברים בולטים או חדים בצד הילקוט הפונה אל גב התלמיד, העלולים
לגרום לפגיעה בו.
4.2 יש להדק את הכתפיות ואת המותנית ולהתאימן למבנה גופו של התלמיד באופן
שרוב שטחו של גב הילקוט יהיה צמוד לגב התלמיד.
3. אופן מניעת נזקים לבריאות התלמיד בשל משקל עודף של הילקוט
1.3 יש להקפיד לארגן את מערך הלמידה באופן שהתלמידים לא יידרשו להביא
פריטים מיותרים ולשאת משקל עודף ומיותר.
2.3 יש לקיים תהליך משותף עם ההורים ועם התלמידים ולמצוא את הפתרונות
המיטביים, למניעת נשיאת ילקוט בעל משקל עודף כגון הקצאת תאי איחסון או
מדפים לספרים או לאביזרים.
3.3 יש להנחות את התלמידים כיצד לנהוג על פי החלופה שתיבחר.
לוח זמנים - תאריך אחרון להודעה
(חוזר מנהל אכא"ב תשמ"ט/4) (תשע/3)
א.
(מהעובד למעסיק)
חופשות ללא שכר והעברות
31.3
בקשה לחופשה ללא שכר.
הודעה על שיבה מחופשה ללא שכר.
בקשה ליציאה להשתלמות וללימודים.
בקשה להעברה ממחוז למחוז.
בקשה להעברה בתוך המחוז.
בקשה להעברה ממגמה למגמה.
ב.
(עובדי משה"ח: למחוז;
פרישה
מבוטחים בקרן: למעסיק ולקרן).
31.1
בקשה לפרישה והגשת טפסי תביעה לגמלה
ג.
(מהמעסיק לעובד).
אזהרות מנכ"ל ופיטורין
31.5
לעובד שנתקבל מראש לשנה
משלוח מכתב פיטורין
אחת. משלוח מכתב פיטורין לעובד בתקופת ניסיון וקבוע.
20 .6
הודעה על הארכת ניסיון בחט"ב ובעל־יסודי.
30 .6
משלוח אזהרת מנכ"ל לעובד קבוע.
הודעה על הארכת ניסיון בבית ספר יסודי ובגן ילדים.
הודעת התפטרות של העובד למעסיק.
בהסתמך על חוזר מנכ"ל תש"ע/3(א), מנהל ביה"ס לוקח חלק פעיל
ומשמעותי בתהליך פיטורים מטעמים פדגוגיים הן של מורים חדשים והן
של מורים ותיקים וקבועים.
א
|||||||||||||||||
ב
|||||||||||||||||
ג
|||||||||||||||||
ד
|||||||||||||||||
ה
|||||||||||||||||
ו
|||||||||||||||||
ז
|||||||||||||||||
ח
|||||||||||||||||
ט
|||||||||||||||||
י
|||||||||||||||||
כ
|||||||||||||||||
ל
|||||||||||||||||
מ
|||||||||||||||||
נ
|||||||||||||||||
ס
|||||||||||||||||
ע
|||||||||||||||||
פ
|||||||||||||||||
צ
|||||||||||||||||
ק
|||||||||||||||||
ר
|||||||||||||||||
ש
|||||||||||||||||
ת
|||||||||||||||||
1...,133,134,135,136,137,138,139,140,141,142 122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,...188
Powered by FlippingBook