אתרוג | טבת תשעד | דצמבר 2013 | גליון 62 - page 16

טבת תשע"ד
16
תלמידים שעוברים את הבחינות יכולים
להצטרף לאנסמבל הבית ספרי, שנחשב
לאנסמבל ברמה גבוהה, והופיע בשנה שעברה
בפני כנס המנהלים הארצי של החינוך הדתי.
לאחרונה הוקמה גם תזמורת כלי נשיפה,
לתלמידים בכיתות ה'-ח' שרוצים להתקדם
בתחום. התלמידים שמעדיפים לשיר יכולים
להצטרף למקהלת בית הספר.
לשמור על יחס אישי
על מנת שהגידול במספר התלמידים לא יפגע
ביחס האישי, החליט הצוות הניהולי בשנה
שעברה, לפצל את בית הספר לשתי חטיבות.
האחת: כיתות א'-ה', השנייה: כיתות ו'-ח'.
כל חטיבה פועלת כבית ספר כמעט עצמאי,
לרבות רכזי חטיבה שונים, חדרי מורים
נפרדים, הפסקות נפרדות ומזכירויות שונות.
אילן בן ציון, סגן המנהל ורכז חטיבת הביניים
(ו'-ח'), בעל תואר ראשון ושני בתנ"ך ממכללת
הרצוג, מסביר: "אנו רואים בזה ברכה. הצעירים
רואים את הגדולים כמודל לחיקוי, והגדולים
מהווים מעין אחים בוגרים לצעירים". פעם
בחודש נערך לימוד או פעילות משותפת
הנקראת "אח בוגר", בין כיתה בוגרת לכיתה
צעירה.
ילדי כיתה ז’ בחפירות, עם המחנך הרב דוד אפטר
רחלי אביר, סגנית המנהל
ורכזת החטיבה הצעירה
ריקי שץ, היועצת
החינוכית של בית
הספר: "השילוב בכיתה
המקדמת הוא פתוח.
אנחנו שואפים לכך
שהילדים יחזרו לכיתה
הרגילה, אבל גם ילד
שמתאים לו להישאר
בכיתה המקדמת, אנחנו
דואגים לו בהמשך הדרך
ועוזרים למצוא בית
ספר תיכון שיתאים לו"
שיעור בטעמי מקרא עם רב בית הספר, עמית כהן
1...,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,...68
Powered by FlippingBook