Table of Contents Table of Contents
Next Page  100 / 182 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 100 / 182 Previous Page
Page Background

100

2017

, יולי

18

גיליון

הטראומה נרשמת בו ומשבשת את זרימת התנועה הטבעית. הכנסת ילדה או נערה

שחוותה טראומה לסד שבין הכיסא לשולחן בכיתה עשויה להוות סוג של שחזור

של מצב טראומטי. על כן חשוב לנו מאוד לאפשר הזדמנויות להרחבת הרפרטואר

התנועתי בכל שדרות בית הספר. כאשר מתאפשרת תנועתיות בריאה, חופשית

ומעשירה, נבנים בהדרגה תחושת ביטחון, חוסן ואמונה בעצמי. המשימה כאן חייבת

להיות מאוד מדודה, קשובה, זהירה ומושכלת. מצד אחד, עלינו לבנות ביטחון גופני,

ומצד אחר, לאפשר ביטויים של עוצמיות שאינה מבהילה ואינה מסוכנת.

בין שמיים לארץ