Table of Contents Table of Contents
Next Page  101 / 182 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 101 / 182 Previous Page
Page Background

101

2017

, יולי

18

גיליון

הלכה למעשה: מרכיבי הפרויקט

11 .

: במקלט בית הספר, שהוא אולם רחב ידיים, נבנה מרחב שבו

"חדר עוצמיות"

אפשרויות מגוונות לביטוי תנועתי על הרצף שבין תנועתיות עוצמתית שאינה

מסוכנת לתנועתיות ראשונית רחמית. המקלט כולו מחופה במזרונים. יש בו

אביזרים המאפשרים פורקן של כוח רב, כמו שק חבטות, נחום תקום, כדורים

בגדלים שונים, כריות המשמשות להטחה. כמו כן תלויים מן התקרה נדנדות

שונות וערסל. לידאחדהקירותמוצביםסולמותשמגיעיםלתקרה ועליהםתלויים

בדים גדולים. בחדר יש גם פופים גדולים המאפשרים מנוחה והתכרבלות. בזמן

ההפסקות חדר העוצמיות פתוח לפעילות והוא שוקק חיים. נוסף על כך, בחדר

העוצמיות מתקיימים טיפולים פרטניים וקבוצתיים ושיעורי חינוך גופני. חדר

העוצמיות הוא מקום לפורקן של רגשות אצורים. הבנות יודעות זאת ומבקשות

ברגעים מסוימים לשהות בו כמה דקות עד שיגיעו לרגיעה. התלמידות למדו

לזהות את הצורך האישי להניע את גופן לצורך פורקן של מתח ומבקשות

זאת גם בעת שיעורים

שגרתיים. בחדר עוצמיות

נמצא תמיד איש צוות

שידריך את התלמידה

במסלול מעוצמה לרגיעה

ואיסוף.

22 .

פתיחת היום בתרגול דמיון

: כל בוקר מתחיל

מודרך

בדמיון מודרך לשם מעבר

רך ורגוע ליום הלימודים.

לקח זמן רב לייצר טקס

שיש בו שקט וקשב רגוע

המאפשר התבוננות

פנימית. לאחר מספר

חודשים של התמדה

התלמידות מבינות את

חשיבות הפעילות הזאת

כשער כניסה ליום לימודים

נינוח.

33 .

אביזרים מקדמי תנועה

: לכיתות

ולמידה בכיתות

הלימוד הוכנסו אביזרים

המאפשרים לימוד תוך

בכיתה