הקדמה/ פיתוח ועשייה בעולם החברתי- ד“ר רמי סולימני |
3 |
שיח עמיתים |
4 |
אתגרים במרחבי הפיתוח והעשייה בעולם החברתי/ ד“ר ענת פסטה-שוברט |
4 |
“ומה אני עושה? מה שאני יכולה לעשות, אני פשוט שם”: “עמידה לצד” כפרקטיקת עבודה של מדריכי רחוב/ ד“ר מאיה לביא-אג’אי ופרופ’ מיכל קרומר-נבו |
6 |
בין הדור השקט לדור ה-Y: שימור שימור מתנדבים מהדורות השונים/ רונית בר וליאורה ארנון |
16 |
|
25 |
יומן שדה |
35 |
“הולכים לחפש את היכולת שלנו להיות עַם“: המסע לאתיופיה מעיניהם של שלושה נציגים של מועצת תנועות הנוער בישראל/ ד“ר ענת פסטה-שוברט |
35 |
ללמוד וללמד: בין ידע אוניברסלי לערכי הקהילה החרדית – בשירות צמיחתם של תלמידים הפגיעים לסיכון/ ד“ר פלורה מור וד“ר איתמר לוריא |
47 |
ניהול ידע ופיתוחו |
63 |
מי שמאמין שישתף: על אתגר שימור הידע בארגון/ דניאל קרני |
63 |
פינת קריאה |
68 |
תשוקה יוצרת בסיכון/ צבי עמלי |
68 |