י
ִ
ים/ וּמ
ִ
ת
ָ
בּ
ֶ
ל
ָ
בּ
ַ
ם ה
ֵ
ת./ ה
ִ
י
ַ
בּ
ַ
ה
ֻ
צ
ְ
פּ
ִ
ין/ שׁ
ִ
י דּ
ֵ
כ
ְ
ר
ֹ
"ע
ר/
ֵ
ד
ָ
גּ
ַ
יא ה
ִ
צ
ֹ
ין./ ה
ִ
י דּ
ֵ
כ
ְ
ר
ֹ
ע
ֵ
א/ מ
ֵ
ר
ָ
ן י
ֵ
כ
ָ
שּׂ
ַ
ם?// ה
ָ
דּ
ְ
ג
ֶ
נ
ְ
כּ
א
ָ
ינ
ִ
ר!/ דּ
ָ
בּ
ַ
צּ
ַ
ל ה
ֶ
ז
ֶ
ים!/ ג
ִ
בּ
ַ
ר
ָ
ת ה
ֻ
שׁ
ְ
ה./ ר
ָ
כ
ָ
ר
ְ
ד
ִ
מּ
ַ
י ה
ִ
צ
ֲ
ח
ַ
ל
א?".
ָ
ינ
ִ
הּ - דּ
ָ
ינ
ִ
י/ דּ
ֵ
ר
ְ
כ
ֹ
ע
ְ
א דּ
ָ
ינ
ִ
א/ דּ
ָ
ת
ֻ
כ
ְ
ל
ַ
מ
ְ
דּ
גם השופטים שייכים לאותו עולם של הלא־משורר,
ועל כך כותב יהודה עמיחי בשירו "כמעט גשם":
ק".
ֹ
ין ח
ֵ
ב
ְ
ש ל
ֶ
ג
ֶ
ין ר
ֵ
יד/ בּ
ִ
ר
ְ
פ
ַ
ה
ְ
ט ל
ֵ
מוֹ שׁוֹפ
ְ
"וּכ
ליונה וולך יש פנטזיה סאדו־מזוכיסטית שבה השופט
ממלא את תפקיד הסאדיסט:
ט/
ֵ
ל שׁוֹפ
ֶ
ה שׁ
ָ
ימ
ִ
ל
ְ
שׁ גּ
ַ
בּ
ְ
ל
ִ
י/ תּ
ִ
תּ
ִ
ב א
ַ
כּ
ְ
שׁ
ִ
בוֹא ל
ָ
תּ
ֶ
שׁ
ְ
"כּ
י
ִ
אל
ָ
י
ְ
צ
ְ
נ
ֶ
ט
ְ
יס
ִ
ז
ְ
כ
ֶ
א
ָ
ן ה
ָ
י
ְ
ר
ַ
ב
ֲ
ע
ָ
ן.../ ה
ָ
ט
ָ
קּ
ַ
וֹן ה
ִ
ד
ִ
נּ
ַ
ה ה
ֶ
י
ְ
ה
ֶ
י א
ִ
נ
ֲ
א
יוֹם".
ְ
ף בּ
ֶ
ל
ֶ
ית א
ִ
שׁ
ְ
פ
ַ
ה נ
ָ
ית
ִ
מ
ְ
מוֹ/ ל
ְ
צ
ַ
ן ע
ָ
דּ
ַ
ה ה
ֶ
י/ ז
ִ
שׁ
ְ
פ
ַ
נּ
ַ
ה
נתן זך מרחיב את היריעה, ורואה בשופטים חלק מהאליטה
השלטת, שכולה שקר וצביעות, ב"שיר לימים הנוראים":
מוּת
ֲ
ה
ַ
ל
ְ
ת
ִ
ה
ַ
ן ה
ִ
ה,/ מ
ָ
ר
ָ
ר
ְ
שּׂ
ַ
י ה
ֵ
פ
ְ
ל רוֹד
ֶ
ם שׁ
ָ
פּוּת
ַ
ח
ֵ
"מ
ן
ִ
מוֹ/ מ
ְ
צ
ַ
ת ע
ֶ
ק א
ַ
ר
ַ
ע
ֵ
יּוֹד
ַ
ק ה
ֶ
ד
ֶ
צּ
ַ
ן ה
ִ
ם/ מ
ָ
דּ
ִ
ה מ
ָ
בּ
ֻ
ק
ֲ
ע
ָ
ה
ר -/
ָ
ב
ָ
ע דּ
ַ
מ
ָ
א שׁ
ֹ
ל
ְ
ה ו
ָ
א
ָ
א ר
ֹ
לּ
ֶ
/ שׁ
ַ
ח
ֵ
רוֹצ
ָ
י ה
ֵ
ינ
ֵ
ע
ְ
ם בּ
ֹ
תּ
ַ
ה
ים".
ִ
מ
ָ
יּ
ַ
ל ה
ַ
מ
ֲ
ל ע
ָ
ל כּ
ַ
ות/ ע
ֹ
יל
ֵ
לּ
ַ
ם בּ
ַ
ח
ֻ
נ
ְ
א נ
ֹ
לּ
ֶ
שׁ
57
׀
עורך הדין
אפריל 5102