Next Page  25 / 68 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 25 / 68 Previous Page
Page Background

מיוחדים, אבל בתחומים אחרים יש לו יכולות יוצאות דופן, איכויות נהדרות וראויות להגשמה”.

מיכל כליל-החורש טוענת כי ההשתתפות בתערוכה תרמה לחיזוק הדימוי העצמי של התלמידים:

“אפשר לעבוד שנה על הדימוי העצמי בחדר, אבל אין כמו לצאת מהחדר ולחוות הצלחה דרך עשיה

בתחום שאתה טוב בו כמו להציג את העבודות שלך בתערוכה ארצית”. לתערוכה הארצית שלח

בית הספר “מישרים” את עבודותיו של מ. אוטיסט בעל יכולת רישום שסיים בשנה שעברה את

בית הספר. מנהלת מגמת האמנות, אירית קראוס: “מ. אהב מאוד לצייר. רישומיו היו מלאי דרמה

ודמויות עם הבעות פנים אותן צייר מתוך עולמו הפנימי. אבל כששמע את הצלצול, נהג לקום

ולעזוב את הכיתה, כשהוא משאיר מאחוריו את הציורים ומביע חוסר עניין בהם”.

אירית אספה את העבודות בתיקיה וכדי לעזור למ. להתגבר על הקושי שלו להמשיך ולהשקיע

בעבודות, נולד רעיון לאפשר לו לרשום על הקיר של הסטודיו לאמנות. “בתחילה הוא גילה התנגדות

ואמר ‘אסור לצייר על הקירות’, אבל אחר כך הוא נענה לאתגר ולשבירת השגרה ושיתף פעולה.

במשך שנה צייר על הקיר, ובכל פעם חזר לציורים הקודמים והוסיף להם צבע, או טקסט. הקיר

התמלא ציורים ועורר התפעלות ומ. חש גאווה וסיפוק, שעוררו בו רצון להמשיך וליצור”, מספרת

אירית. מתוך היצירות שנשתמרו בתיקייה, נבחרו כמה רישומים שהוצגו בתערוכה בירושלים. מ.

הגיע עם משפחתו והיה נרגש וגאה שעבודותיו זכו להערכה.

עבודות במסגרת

פרויקט הגדה

מצוירת

האמן והתלמיד מ.

אייר תשע"ז

25