Table of Contents Table of Contents
Next Page  152 / 196 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 152 / 196 Previous Page
Page Background

152

2017- 2016

תשע"ז

זכויותיך

הסמכה למקצוע מסוים בהוראה), הסמסטר, שמות הקורסים וסמליהם, היקף

השעות לקורס, הקרדיט, שם המרצה ודרגתו, וכן גיליון ציונים משנים קודמות

לתואר. עובד הוראה שלא ימציא אישור לימודים כזה, תבוטל זכותו למענק,

והכספים ששולמו לו על חשבון המענק ינוכו משכרו.

: בקשות למענק שעות שתגענה למשרדנו לאחר סוף שבוע

מודגש בזאת

5.2.4

הלימודים השני במוסדות להשכלה גבוהה תוחזרה לשולח ללא טיפול.

החזר שכ"ל

5.3

לטופס הבקשה יש לצרף גיליון לימודים ממוחשב מטעם מוסד הלימודים

5.3.1

וכן את גובה שכר הלימוד המלא והסופי הנדרש. כותבי תיזה

5.2.3-

כמפורט ב

(מ"א/דוקטורט) יצרפו לבקשה אישור על היקף שכר הלימוד הנדרש מהם

להשלמת חובה זו לקבלת התואר האקדמי.

:

טופס הבקשה ייחתם כמפורט להלן

5.3.2

- מורים עובדי המשרד - יאשרו

עובדי הוראה במוסדות חינוך רשמיים

א.

את נכונות הפרטים ע"י המנהל ובידיעת המפקח על המוסד. גננות

עובדות המשרד תאשרנה את הפרטים בחתימת המפקחות.

יחתימו את מנהל המוסד ואת הבעלות

עובדי הוראה בבעלויות אחרות

ב.

על המוסד.

יחתימו את מנהל המוסד, ואם

מורים במוסדות להכשרת עובדי הוראה

ג.

אינם מקבלים את שכרם מגזברות המחוז של משרד החינוך - גם את

הבעלות המשלמת את שכרם.

לעיל.

5.1-

: ראה ב

עובדי הוראה בחינוך המוכר

ד.

עובדי ההוראה יקפידו על מילוי נכון של סמל המוסד.

המועד האחרון להגשת הבקשה מתפרסם באתר האינטרנט הנ"ל (בדרך כלל

5.3.3

באמצע חודש נובמבר).

האגף להתפתחות המקצועית של עובדי ההוראה יוציא אישורים לזכאים עד

5.3.4

חודש ימים לאחר המועד שנקבע להגשת הבקשה.

. אישורים מיוחדים וחריגים וועדת ערעורים

6

לקידום נושאים מיוחדים ולטיפול בערעורים של מורים שבקשותיהם למענקים

6.1

נדחו תפעל במשרדנו ועדה מיוחדת. ועדה זו תבחן בקשות למענקים שנדחו

ושאינן במסגרת הקדימויות והקריטריונים שנקבעו בחוזר זה, בתנאי

שהלימודים שבגינם יאושרו מענקים יימצאו בזיקה ישירה לעבודתם של

עובדי ההוראה במסגרות החינוך שהם עובדים בהן.

המועד האחרון להגשת בקשות לוועדת החריגים הוא כדלקמן:

6.2

: יום ראשון הראשון של חודש אוקטובר

עבור בקשות לשעות מענק

-

(שלאחר קבלת המענק).

: יום ראשון הראשון של חודש פברואר

עבור השתתפות בשכר לימוד

-

(שלאחר קבלת החזר שכר הלימוד).

את הבקשה לוועדת החריגים ואת הערעורים יש להגיש באמצעות המפקח על

6.3

ההשתלמות במחוז עבודתו של מגיש הבקשה.

המחלקות להשתלמויות במחוזות:

מחוז ירושלים

, ירושלים,

22

משרד החינוך, כנפי נשרים

.02-5601566 '

טל

02-6236066 '

, טל

11

סניף המורים, נרקיס

מחוז הצפון

17105 ,

משרד החינוך, נצרת עילית

04-6500341-4

מחוז חיפה

04-8632592 ,15

קריית הממשלה, פל־ים

04-8660168 '

, טל

92

בית המורה, ארלוזורוב

מחוז המרכז

, יד אליהו, תל אביב,

2

רח' השלושה

03-6896628 '

טל

מחוז תל אביב

, יד אליהו, תל אביב,

2

רח' השלושה

03-6896826 '

טל

מחוז הדרום

, באר שבע,

4

קריית הממשלה, התקווה

08-6263116 '

טל

חינוך טכנולוגי

,2

משרד החינוך, דבורה הנביאה

02-5602193-4

ירושלים

חינוך התיישבותי

03-6898841 ,

, תל אביב

2

רח' השלושה

עו"ה בסמינרים

02-5603603 '

, ירושלים טל

2

דבורה הנביאה

מפתנים - מעמדם ככיתות רגילות

)2/

(נח

החל בשנת הלימודים תשנ"ח לא יוגדרו עוד המפתנים כמוסדות חינוך מיוחד,

), ותפעלנה כמוסדות על־יסודיים. בכל מחוז

01(

והכיתות תוגדרנה ככיתות רגילות

ימונה מפקח כולל, שיפקח ישירות על מסגרות אלה. המפתנים יסתייעו בפיקוח

המקצועי של אגף שח"ר.

המפתנים יוכלו להמשיך לקלוט תלמידים שעברו ועדת השמה, אולם השמתם של

התלמידים במפתנים לא תהיה השמה במוסד חינוך מיוחד כמשמעותו בחוק חינוך

מיוחד.

שעות התקן למפתנים תוקצינה באמצעות אמח"י למחוזות. לא ישתנו תנאי השכר

של עובדי ההוראה של החינוך המיוחד המועסקים על ידי משרד החינוך והעובדים

במפתנים.

הנכנסים למערכת לא יקבלו גמול חינוך מיוחד

עובדי הוראה חדשים

1.9.07

מיום

.)5/08

(חוזר בני בנימין

וקיבלו גמול חינוך מיוחד, ימשיכו ויקבלו גמול

31.8.2007

עו"ה שעבדו במפתנים עד

.)1

\

15

חינוך מיוחד גבוה ( חוזר בני בנימין

מרכזי נוער

מעמדם כשל בית ספר על־יסודי, על כל המשתמע מכך. לפיכך יסתיימו הלימודים

דרגה מינימלית של מורים במוסדות אלה הינה מורה

.)7/

ביוני (לח

20־

בהם ב

.)22.8.94

(מכתב שטמפפר למוטי מרוז

מוסמך

מרכזים טיפוליים - תנאי שירות

)17.3.94

) (החלטת הוועדה לחינוך יסודי

3/

(נג

)28.6.92(

בישיבת הוועדה לענייני החינוך היסודי, שהתקיימה בכ"ז בסיוון התשנ"ב

), סוכם:

17.3.94(

ובה' בניסן תשנ"ד

א. תנאי השירות של המורים במרכזים הטיפוליים יהיו כמקובל וכמוסכם בחינוך

המיוחד, ונוסף לכך:

מורה העובדת הן לפני־הצהריים והן אחר־הצהריים זכאית לגמול פיצול.

-

מורה כזו העובדת בשלושה מוסדות חינוך ויותר, זכאית לגמול פיצול, ובכל

-

מקרה לא תקבל יותר מגמול פיצול אחד.

.22־

ל

20

ב. מספר התלמידים למשרה מלאה ינוע בין

ג. מנהל מרכז טיפולי יהיה זכאי לגמול ניהול בכפיפות למספר השעות שאושרו

למוסד.

שעות יוכרו ככיתה, כולל שעות ממקורות אחרים, אולם תקרת גמול

25

כל

כיתות.

6

הניהול במרכז טיפולי לא תעלה על

מנהל בית ספר, המאכלס בין כותלי בית ספרו גם מרכז טיפולי ומשמש בנוסף

לתפקידו גם כמנהל המרכז הטיפולי, יצורפו הכיתות שלו כמנהל המרכז לכיתות

אסמכתא:

בית הספר, וגמול הניהול יחושב לפי סך כל הכיתות בשני המרכזים. (

.)17.3.94

החלטת הוועדה לחינוך יסודי מיום

מרכזי פסג"ה

)30.10.2011

מיום

9607 -

(חוזר בני בנימין ב

:

מסגרת הפעילות

שעות ליום) לפי

8.5(

שעות

42.5

ימים בשבוע בהיקף של

5

מרכז הפסג"ה יפעל

12.5

שעות בשבוע בשעות לפני הצהרים ובנוסף לכך לפחות

30 :

הפירוט כדלהלן

שעות שבועיות אחה"צ.

:

מעמדם של מנהלי מרכזי פסג"ה

מרכזי הפסג"ה יסווגו בהתאם לגודלם, קרי: קטן, בינוני, גדול וגדול ביותר.

:

העסקת סגן מנהל מרכז פסג"ה

למנהל מרכז פסג"ה ימונה סגן, כפי שיקבע מעת לעת.

:

דרגה, ותק וגמולי השתלמות

דרגתו, ותקו וגמולי ההשתלמות להם זכאי מנהל פסג"ה ייקבעו עפ"י הכללים

הנהוגים לגבי עובדי ההוראה ובכפוף לנתוניו האישיים של כל אחד מהם.

:

גמול ניהול למנהל מרכז פסג"ה

מנהל פסג"ה זכאי לגמול ניהול כמפורט להלן:

.45%

גמול ניהול למנהל פסג"ה קטן

.54%

גמול ניהול למנהל פסג"ה בינוני

.67.5%

גמול ניהול למנהל פסג"ה גדול

.73%

גמול ניהול למנהל פסג"ה גדול ביותר

)12.5%

הוגדל גמול הניהול בשיעור של

1.1.98 -

(החל מ

א

|||||||||||||||||

ב

|||||||||||||||||

ג

|||||||||||||||||

ד

|||||||||||||||||

ה

|||||||||||||||||

ו

|||||||||||||||||

ז

|||||||||||||||||

ח

|||||||||||||||||

ט

|||||||||||||||||

י

|||||||||||||||||

כ

|||||||||||||||||

ל

|||||||||||||||||

מ

|||||||||||||||||

נ

|||||||||||||||||

ס

|||||||||||||||||

ע

|||||||||||||||||

פ

|||||||||||||||||

צ

|||||||||||||||||

ק

|||||||||||||||||

ר

|||||||||||||||||

ש

|||||||||||||||||

ת

|||||||||||||||||