Table of Contents Table of Contents
Next Page  136 / 196 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 136 / 196 Previous Page
Page Background

136

2017- 2016

תשע"ז

זכויותיך

מורים יועצים - שמירה על סודיות מידע

)7/

(מה

. איסוף מידע על תלמיד על ידי המורה היועץ ייעשה רק אם המידע דרוש למטרה

1

מוגדרת וברורה, שתסייע לתלמיד, ואם המידע ישמש למטרה זו בלבד.

, או מידע שהגיע למורה היועץ תוך כדי טיפול

מידע הנאסף על ידי מורה יועץ

.2

, ואין המורה היועץ רשאי לגלותו, אלא אם כן המידע דרוש,

הוא חסוי

בתלמיד,

לדעת המורה היועץ, לשם טיפול בתלמיד. גילוי המידע ייעשה על סמך שיקול

דעתו המקצועית של המורה היועץ ועל אחריותו.

. המורה היועץ יערוך, בעת הצורך, מבחנים שקיבל הכשרה לעורכם. אין המורה

3

היועץ רשאי לערוך מבחנים שעריכתם הוגבלה לפסיכולוגים. מבחנים המועברים

על ידי מורה יועץ, תוצאות מבחנים אחרים שהגיעו למורה יועץ והמלצות של

בעל מקצוע אחר שהועברו למורה יועץ - כל אלה הם חסויים. לפי בקשתם יקבלו

ההורים מהמורה היועץ הסבר מילולי על תוצאות המבחנים.

. עבר התלמיד לבית ספר אחר, יועבר החומר הנ"ל על התלמיד אך ורק ליועץ או

4

לפסיכולוג בית הספר שהתלמיד עבר אליו, וזאת לצורך המשך הטיפול בו.

. העברת תוצאות של מבחנים ייעוציים ופסיכולוגיים לגורמים מחוץ לבית הספר

5

שהתלמיד לומד בו תיעשה באישור ההורים.

יחידת העבודה

30

יחידת העבודה - טרם אופק חדש - של מורה בבי"ס יסודי (כיתות א־ו) היא

.)141

סעיף

29 '

עמ

4/

. חוזר מנכ"ל מ"ב

10

סעיף

29.8.69

(הסכם צדוק

בשבוע

הוראה

שעות

24

כל שעת הוראה בכיתות ז־ח תחושב לפי חלקיות משרה של

.)11

סעיף

10 '

בשבוע (חוזר מנכ"ל מיוחד ד' תשל"ז עמ

ייעוץ וטיפול פסיכולוגי לעובדי הוראה

הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים מעמידה לעובדי הוראה פעילים שירותי

ייעוץ וטיפול פסיכולוגי בפריסה ארצית.

השירות הפסיכולוגי יינתן בתחומים הבאים:

קונפליקטים במשפחה.

א.

קשיים בבית הספר ובמערכת החינוך.

ב.

משבר אישי, מצבי לחץ וחרדה.

ג.

שחיקה מקצועית.

ד.

שינוי וצמתי מעבר.

ה.

פיתוח כישורי ניהול אישי.

ו.

ניהול תקשורת יעילה.

ז.

התארגנות במצבי קונפליקט.

ח.

מימוש עצמי.

ט.

15:30-19:00

ה בין השעות

־

מוקד מודעות פעיל בימים א

1-700-700-158 :

בטלפון

השירות ניתן תוך שמירה על סודיות מוחלטת כמתחייב מחוקי האתיקה

המקצועית. (לא יועבר כל מידע לגורמים במערכת החינוך או לכל גורם אחר).

פיזור יחידת העבודה

(ימי העסקה בהתאם להיקף המשרה) (חוזר מנכ"ל מיוחד ו'-תשנ"ה)

משרה ויותר, תסודר עבודתו

100%־

ל

85%

עובד הוראה המועסק בהיקף משרה בין

לפי בקשתו בחמישה ימים בשבוע.

משרה, תסודר עבודתו לפי

84%־

ל

70%

עובד הוראה המועסק בהיקף משרה שבין

בקשתו בארבעה ימים בשבוע.

, ישובץ בשלושה ימים בשבוע.

69%־

ל

50%

עובד הוראה המועסק בהיקף משרה שבין

זאת בתנאי שלא ייקבע במערכת השעות השבועיות בשום מקצוע שתי שעות

רצופות יותר מפעם אחת בשבוע, ומקצוע הנלמד שעתיים בלבד לא יינתן באותו

חוברת "נושאי התפקידים

אסמכתא:

יום, אלא בהיתר מיוחד של המפקח הכולל. (

.30.6.1987

, מסמך שטמפפר

17

סעיף

10 '

, עמ

1971

בבית הספר העל־יסודי", אוגוסט

מורים וגננות, שעבדו חמישה ימים בשבוע, ושאושרה להם השתלמות, יוכלו לרכז

מכתב זבולון אורלב, מנכ"ל משרד החינוך, מיום

אסמכתא:

משרתם בארבעה ימים (

.)15.8.90

להלן טבלה לחישוב ימי ההעסקה בהתאם להיקף המשרה בהוראה:

בסיס

המשרה

אחוז העסקה

שעות שבועיות

ימים

להעסקה

30

100%

עד

85%

מ

ויותר

30-26

5

84%

עד

70%

מ

25-21

4

69%

עד

50%

מ

20-15

3

28

100%

עד

85%

מ

ויותר

28-24

5

84%

עד

70%

מ

20-23

4

69%

עד

50%

מ

19-14

3

27

100%

עד

85%

מ

ויותר

27-23

5

84%

עד

70%

מ

22-19

4

69%

עד

50%

מ

18-14

3

26

100%

עד

85%

מ

ויותר

26-22

5

84%

עד

70%

מ

21-18

4

69%

עד

50%

מ

17-13

3

24

100%

עד

85%

מ

ויותר

24-21

5

84%

עד

70%

מ

20-17

4

69%

עד

50%

מ

16-13

3

22

100%

עד

85%

מ

ויותר

22-19

5

84%

עד

70%

מ

18-15

4

69%

עד

50%

מ

14-11

3

20

100%

עד

85%

מ

ויותר

20-17

5

84%

עד

70%

מ

16-14

4

69%

עד

50%

מ

13-10

3

א

|||||||||||||||||

ב

|||||||||||||||||

ג

|||||||||||||||||

ד

|||||||||||||||||

ה

|||||||||||||||||

ו

|||||||||||||||||

ז

|||||||||||||||||

ח

|||||||||||||||||

ט

|||||||||||||||||

י

|||||||||||||||||

כ

|||||||||||||||||

ל

|||||||||||||||||

מ

|||||||||||||||||

נ

|||||||||||||||||

ס

|||||||||||||||||

ע

|||||||||||||||||

פ

|||||||||||||||||

צ

|||||||||||||||||

ק

|||||||||||||||||

ר

|||||||||||||||||

ש

|||||||||||||||||

ת

|||||||||||||||||