Table of Contents Table of Contents
Next Page  78 / 196 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 78 / 196 Previous Page
Page Background

78

2017- 2016

תשע"ז

זכויותיך

מספר כיתות

באולפנית

גמול ניהול באחוזים

1.1.98־

מ

1

11.8

2

12.4

3

12.9

4

14.1

5

14.6

6

16.9

7

17.4

ומעלה

8

18.6

11/01-

ו

10/01

גמול ניהול - מנהלי מתי"א וסגניהם (חוזר

בחתימת בני בנימין):

סוג

המתי"א

גמול למנהל מתי"א

גמול לס/ מתי"א

גדול מאוד

73.00%

17.8% - 29.5%

גדול

67.50%

15.8% - 24.9%

בינוני

54%

קטן

45%

קטן מאוד

33.75%

בנוסף

זכאים

מנהלי

מתי"א:

)9%

או

5.5%(

. לגמול חינוך מיוחד נמוך

1

. לניידות רכב כמקובל לגבי מנהלי בתי ספר

2

או רכב שירות ע"פ אישור.

5

יסודיים: רכב אישי

סגנים

למנהלי

מתי"א

סגנים ימונו רק במתי"א גדול וגדול מאוד. גמול הניהול

לסגן ישולם בהתאם לסגני מנהלים במרפ"ד ע"פ סיווג

גמול

24.9%-15.8%־

גודל. סגן במתי"א גדול זכאי ל

ניהול (ע"פ ותק בניהול).

גמול

32.2%-20%־

סגן במתי"א גדול מאוד זכאי ל

ניהול (ע"פ הוותק בניהול). כן זכאים הסגנים לגמול

. אסמכתא: חוזרי בני

9%

או

5.5%

חינוך מיוחד נמוך

.11/01־

ו

10/01

בנימין

נוסחאות לחישוב גמול הניהול למנהל בי"ס יסודי

עם כיתות על־יסודיות ו/או מיוחדות

נוסחאות לחישוב גמול ניהול למנהל בית ספר שיש בו גם כיתות על־יסודיות (כיתה

1.10.1982־

ז' ומעלה) ו/או כיתות של החינוך המיוחד, החל מ

הגדרות

(א)

- מספר כולל של הכיתות בבית הספר

M

- מספר כיתות על־יסודיות בבית הספר (כיתה ז' ומעלה)

X

- מספר כיתות של החינוך המיוחד בבית הספר.

Y

- גמול הניהול (באחוזים) של מנהל בית הספר, בהנחה שכל הכיתות בבית

(PM)

הספר הן כיתות יסודיות רגילות.

- גמול הניהול (באחוזים) של מנהל בית הספר, בהתחשב במספר כיתות על־

P

יסודיות ו/או של החינוך המיוחד שיש בבית הספר.

נוסחה לחישוב גמול ניהול למנהל בית ספר יסודי שיש בו גם כיתות

(ב)

על־יסודיות:

P=P(M)

+ 0.7

X

+ 0.3

63.5%

גמול הניהול המירבי על פי חישוב זה לא יעלה בשום מקרה על

(לא כולל ותק בניהול).

נוסחה לחישוב גמול ניהול למנהל בית ספר יסודי שיש בו גם כיתות של

(ג)

החינוך המיוחד:

P=P(M)

+ 0.7

Y

+ 0.6

56.14%

גמול הניהול המירבי על פי חישוב זה לא יעלה בשום מקרה על

(לא כולל ותק ניהול).

(ד) נוסחה לחישוב גמול ניהול למנהל בית ספר יסודי שיש בו גם כיתות על־

P(M)

+ 0.7

(X+Y)

+ 0.9

יסודיות עם כיתות של החינוך המיוחד:

63.5%

גמול הניהול המירבי על פי חישוב זה לא יעלה בשום מקרה על

(לא כולל ותק בניהול).

קביעות בגמול הניהול

, ומספר

(למעט מרכז) שכיהן בתפקידו שמונה שנים, לפחות

מנהל בית ספר

הכיתות של בית הספר שבניהולו פחת, ימשיך לקבל גמול ניהול עבור מספר

הכיתות הממוצע, שהיה בבית הספר שבניהולו בארבע השנים האחרונות, שלפני

מועד הפחתת הכיתות. הממוצע מחושב פעם אחת, עם הפחתת הכיתות הראשונה.

המנהל יקבל באופן קבוע את הגמול לפי ממוצע זה, גם אם יחולו שינויים נוספים

מאוחר יותר. אין להקפיא גם את הוותק בניהול, כל עוד הוא ממשיך לעבוד בניהול

ולא עובר להוראה. ההבדל בין מנהל הזכאי לגרירה ומנהל שאינו זכאי לגרירה

הוא בגובה הגמול שיקבל (לפי הטבלה). הראשון יקבל לפי מספר כיתות ממוצע

והשני לפי מספר הכיתות הנמוך שבבית ספרו לאחר הצמצום (חוזר מנהל אכא"ב

). לא יופחת גמול הניהול של מנהל בית ספר שמספר הכיתות בו פחת

1/

תשס"ג

; מכתב אליהו ישראלי מיום

15 '

עמ

3/

חוזר מנכ"ל תש"ל

אסמכתא:

לרגל הרפורמה (

.)22/33 '

מס

11.1.74

, וחדל להיות מנהל בית ספר, אך ממשיך

שנים לפחות

8

מנהל שכיהן בתפקידו

לעסוק בהוראה (למעט תפקידי פיקוח והדרכה) יוסיף לקבל גמול ניהול לפי מספר

שנות הלימודים האחרונות

4

הכיתות הממוצע שהיה בבית הספר שבניהולו במשך

), בתנאי:

10/

(חוזר מנכ"ל לז

. שעבר להוראה באותה בעלות.

1

. שעבר להוראה במשרה מלאה. אם עבר מרצונו להוראה במשרה חלקית, יקבל את

2

הגמול יחסית להיקף משרתו בהוראה (הבהרת דניאלה סלומון, סגנית הממונה על

.)8/13

, חוזר בני בנימין

6.3.2001

תנאי שירות עובדי ההוראה, מיום

מנהל בית ספר (למעט מרכז) שכיהן בתפקידו שמונה שנים, לפחות, העובר לנהל

(בית ספר יסודי, בית ספר על־יסודי וכו') ומספר הכיתות

בית ספר באותה רמה

בבית הספר החדש קטן ממספר הכיתות בבית הספר הקודם - לא ייפגע גמול

.)10/

) (לז

1.9.77(

הניהול שלו. תוקפו של סעיף זה מיום י"ח באלול תשל"ז

שנים בניהול ועבר להוראה ייגזר משכרו האישי של

8

גמול ניהול למנהל שכיהן

.)1/

המורה (נז

אין הכרח ברציפות בשנות הניהול.

מכתב דניאלה סלומון, ס/מנהל המחלקה לתנאי שירות עובדי ההוראה

אסמכתא:

.10.12.95

במשה"ח מיום

סגן מנהל, שכיהן שמונה שנים רצופות כסגן ונמנע ממנו מלכהן כסגן עקב אילוצי

חוזר מנכ"ל

אסמכתא:

( .1.1.95 :

- יגרור גמול סגנות בעברו להוראה. תחולה

מערכת

.)3 '

עמ

1/

, חוזר מנהל אכא"ב תשס"ג

31 '

עמ

7/

נה

אך עדיין יש מספיק כיתות

שנים והכיתות בבית ספרו הצטמצמו

8

סגן שכיהן

שנים

4

להמשך כהונתו כסגן - לא יהיה זכאי לקביעות בגמול ניהול לפי ממוצע של

אחרונות (כפי שנקבע לגבי מנהל) אלא יקבל את גמול הסגנות על פי מספר הכיתות

.)3 '

עמ

1/

בפועל באותה שנה (חוזר מנהל אכא"ב תשס"ג

ש. שטמפפר, מנהל המחלקה לתנאי שירות עובדי ההוראה במשרד החינוך, מבהיר:

"הזכאות לגרירת גמול הסגנות היא באותו בית ספר בו מועסק העובד".

.)1/

גמולי הניהול של סגני מנהלים ייגזרו משכרם האישי של הסגנים (נז

לתשומת לב: לפי גירסת משרד החינוך שנת שבתון נחשבת למנהל

ולסגן רק לצורך גמול ולא לגרירת זכויות ולכן איננה מצטרפת ל

השנים משום שאין בה עבודת ניהול בפועל.

גורר את גמול הניהול גם אם הוא עובר מרצונו להוראה.

הבהרות: מנהל

גורר את גמול הניהול רק אם הועבר להוראה על ידי הבעלות, בניגוד לרצונו.

סגן מנהל

.10.12.95

מכתב דניאלה סלומון

אסמכתא:

א

|||||||||||||||||

ב

|||||||||||||||||

ג

|||||||||||||||||

ד

|||||||||||||||||

ה

|||||||||||||||||

ו

|||||||||||||||||

ז

|||||||||||||||||

ח

|||||||||||||||||

ט

|||||||||||||||||

י

|||||||||||||||||

כ

|||||||||||||||||

ל

|||||||||||||||||

מ

|||||||||||||||||

נ

|||||||||||||||||

ס

|||||||||||||||||

ע

|||||||||||||||||

פ

|||||||||||||||||

צ

|||||||||||||||||

ק

|||||||||||||||||

ר

|||||||||||||||||

ש

|||||||||||||||||

ת

|||||||||||||||||