Table of Contents Table of Contents
Next Page  27 / 168 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 27 / 168 Previous Page
Page Background

>>

27

תדריך הפעלה

|

קידום בתעסוקה

א. איתור מועמדים פוטנציאליים

מטרת השלב הזה לאתר ולזהות משתתפים המעוניינים בקידום תעסוקתי ונמצאו מתאימים

לתכנית, בהתאם לקריטריונים שפורטו לעיל.

איתור המשתתפים יכול להיעשות בכמה דרכים: באמצעות פילוח מתוך מאגר הנתונים הממוחשב

בתבת, זיהוי משתתפים הפונים למרכז התעסוקה כעובדים בשכר נמוך או קיום כנס חשיפה

לתכנית.

תוצר השלב הזה הוא רשימת מועמדים העומדים בקריטריונים, שאליהם ניתן לפנות בשלב

הגיוס.

ב. שלב הגיוס

מטרת השלב הזה לעורר עניין ראשוני בקרב מועמדים שאותרו כמתאימים ולבדוק היתכנות

להשתתפותם בהיבטים שונים, לתת מענה לשאלות ראשוניות ולהזמין מתעניינים לפגישת

ריאיון אישית (אינטייק קידום).

שלב זה יכול להתבצע בשיחה טלפונית, שיחה פנים אל פנים או במסגרת כנס חשיפה.

תסריט שיחה לגיוס מועמדים לתכנית קידום מוצג במאגר הכלים התעסוקתיים,

.61

בעמוד

ג. אינטייק קידום

מטרת הריאיון (אינטייק קידום) להציג את תכנית קידום, לבחון התאמה, לזהות מוטיבציות, לבחון

את מידת הפניות של המועמד ואת האפשרות הטכנית שלו להשתתף בתכנית, ולספק מידע

רלוונטי שיאפשר קבלת החלטה הדדית.

בסיום השלב הזה המועמד צריך לקבל החלטה לגבי השתתפותו בתכנית, ורכז הקידום נדרש

לשקול את התאמת המועמד לתכנית וליידע אותו בהתאם.

.72

הצעה למהלך אינטייק קידום מוצגת במאגר הכלים התעסוקתיים, בעמוד

. מיפוי ואבחון

2

מטרת השלב הזה לאתר מניעים, נטיות וכישורים תעסוקתיים, וכן לזהות חסמים מצד המשתתף.

שלב זה מורכב מכמה פגישות אישיות עם המשתתף.

תוצר השלב הזה הוא היכרות מעמיקה עם המשתתף וגיבוש חזון תעסוקתי לקידום, אל מול

.

Reality Check

האפשרויות מצד המעסיק ובשוק העבודה

.75

הצעה למהלך פגישות מיפוי ואבחון מוצגת במאגר הכלים התעסוקתיים, בעמוד

. הגדת מטרות והצבת יעדים

3

על סמך שלב המיפוי והאבחון נבנית תכנית עבודה אישית לכל משתתף. התכנית כוללת הגדרת