Background Image
Table of Contents Table of Contents
Next Page  4 / 68 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 4 / 68 Previous Page
Page Background

ידידי היבואנים,

איגוד לשכות המסחר, המייצג בין שאר חבריו את ציבור

היבואנים בישראל, החליט להפיק מדריך זה, נוכח העובדה

כי הייבוא הישראלי מסין הולך וצובר תאוצה משמעותית

בשנים האחרונות, וזאת לתועלת הציבור והמשק.

יחסי הסחר בין ישראל לסין התפתחו מאוד מאז ייסודם

במהלך עשרים השנים האחרונות.

בשנת 4102 הסחר ההדדי עמד על כ-01 מיליארד דולר,

ללא יהלומים, וניכרת מגמת עלייה מתמדת.

לסין תפקיד חשוב בקידום התחרות במשק הישראלי לתועלת הצרכן. בתקופה בה הצרכנים

הישראלים משוועים להגברת התחרות במשק ולהורדת יוקר המחיה, מוצרים המיובאים

מסין תורמים להגברת התחרות ולהוזלת המחירים.

למרות העליה בשכר העובדים הסינים, סין ממשיכה ותמשיך להיות מקור מרכזי לייבוא

הישראלי גם בשנים הבאות.

תפקידה המסורתי של סין כמקור רכש עובר שינוי מהותי – מספקית של מוצרים בסיסיים

וזולים, ליצרנית של מגוון רחב של ציוד, מערכות ומוצרים מוגמרים, שאיכותם הטכנולוגית

, אשר עוברים תמורות

Made

in China

והביצועית הולכת ומשתפרת. כך גם לגבי מוצרי

רבות, בהתאם לשינויים במשק הסיני.

המדריך המובא לפניכם, יספק לכם מראי דרך והמלצות לצעדים הראשונים הדרושים ליבואן

מסין, יפרט את אזורי הפעילות בסין, יסביר מהם החוקים והרגולציות הרלוונטיים ליבואן,

ייגע בתרבות העסקים הסינית, יציע סיפורי הצלחה ועדות מיבואנים, ועוד.

אני מקווה שהמדריך ישיג את מטרתו ויסייע להקל עליכם בקידום הייבוא.

בברכת הצלחה,

עו"ד אוריאל לין

נשיא

4