Next Page  63 / 64 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 63 / 64 Previous Page
Page Background

3

/

09.06.17

/

„

"

—˜

ƒ‡

ƒ

"

†

/

260

ƒ‡Š

Ö

//

ˆƒŽ‡…Š ˜

"

‡Œ~

-

‡‡— ‘ƒŒ

-

‡˜‚

ˆƒŽ‡…‚

–’

.

~‡•

–ƒ~ ˜

"

‡Œ~ ˜‡Ž’Šƒ~Š

פר החינוכ הדתי לשנת תשע"ז הוענק

לאולפנית אמי"ת אור עקיבא ולראשת

. האולפנית זכתה

בלהה בו י

האולפנית

להערכה בשל קידומ מצוינות, תרומה

לקהילה ועשיה חברתית משמעותית.

באולפנית נלמדות תכניות ייחודיות,

כגונ: רובוטיקה ויזמות צעירה, ולצד

מגמות מדעיות והומניות פועלת מגמת

אדריכלות ייחודית - ראשונה מ וגה.

תלמידי קריית

.

‡ŠƒŠ€

€—‡‚

החינוכ אמי"ת עכו זכו במקומ

השלישי בתחרות הבינלאומית 'גלוב'

לחקר איכות ה ביבה, בה שותפימ

123-

בתי פר בכל העולמ מ

4000

מדינות, המגישימ עבודות לתחרות

חקר הקיימות. תלמידי אמי"ת עכו

הציגו עבודת חקר מדעית העו קת

בהפקת חשמל 'ירוק' מהאדמה.

ממצאי המחקר הראו כי באמצעות

יצירת מעגלי זרמ, תוכ שימוש

במוליכות החשמלית הטבעית של

הקרקע, ניתנ להפיק מדונמ אדמה

5000

נצילות חשמל גבוהה של מעל

אמפר. עבודת המחקר הכימית-

פיזיקלית שלהמ הרשימה את חבר

השופטימ של התחרות הבינלאומית,

שזיכה אותמ במקומ השלישי העולמי.

את התלמידימ ליוו והדריכו רכזת

אורה

תחומ מדעימ בבית החינוכ

צבי לייבוביצ' ויונתנ

,

אייזנברג

, בתמיכת קהילת הפיזיקה

פורטה

של רשת אמי"ת.

תלמידי אמי"ת בר אילנ גוש דנ

.

‹‡‡”–~‚

–‡‡‚

‡’ƒŠ~

:

˜ƒ’‡”–

‹‡‡˜Ž—

)ע"ש גינזבורג( זכו בגמר אליפות ה ייבר הארצית לחטיבות הביניימ של משרד החינוכ,

, רכזת מגמת הנד ת-

ליאת כרמונ-קולט

זו השנה השניה ברציפות. את הנבחרת ליוותה

תוכנה הגנת-ה ייבר באמי"ת 'בר אילנ'. לאחר שכל תלמידי חטיבת הביניימ לקחו חלק בשלב

הראשונ, המשיכו תלמידי מ לול ה ייבר בחטיבה לגמר וזכו במקומ הראשונ. התלמידימ התנ ו

מנהל

תומר שופר

במשימות שדרשו חשיבה אלגוריתמית ברמה גבוהה ועבודת צוות תחת לחצ.

אמי"ת בר אילנ: "אנו מעודדימ את תלמידינו למצוינות והגשמה עצמית בכל תחומ, ומאמינימ

בפיתוח מיומנויות טכנולוגיות מתקדמות אשר מקדמות לא רק להצלחה אישית אלא גמ לתרומה

משמעותית למדינה". במקומ השלישי בתחרות התיכנות לכיתות ט', זכתה נבחרת התלמידימ של

תיכונ מקיפ אמי"ת באר שבע )ע"ש ו רמנ(.

.

ƒŠ~

ŒŠ

‚Š‡‚•

תלמידי המרכז הטכנולוגי הממלכתי

,

אלונ לוי

אמי"ת ירושלימ ארגנו למענ

החולה במחלת דושנ, הפנינג

8 -

בנ ה

ענק לגיו כ פימ. התלמידימ הכינו

עשרות דוכנימ, מופעי ילדימ, מתנפחימ,

מו יקה, צלמימ ואוכל, וכדי להזמינ את

טטיק ובנ

כל תושבי ירושלימ גיי ו את

אלעד לוי

שהכינו רטונ לארוע.

אל

אביו של אלונ אמר: "בית ה פר הצליח

לרגש ול חופ, זוהי אהבת חינמ". המנהל

: "התלמידימ והצוות הוכיחו שהמ דוגמא ומופת לחינוכ לנתינה".

משה ידי

˜‡ŒŠƒ‚

"

ƒŠ€

"

˜ƒ–…˜

ƒ‰ ˜

"

‡Œ~

‡‡ŒŠ˜

'

Š‡~ –

'

˜

"

‡Œ~Œ –‡‡‚

‡’ƒŠ~

ˆƒŽ‡…‚ –’ ˜Š•

‡ƒ ‚‚Š ‚Ž’Šƒ~‚ ˜—~–

ƒ‡~

‡ƒŠ Š~ƒ ‡‡ ‚—Œ

—ƒ ˜Š…Œ ‚Šƒ…‚ Š—

.

‘ƒ˜‚

–ƒ

Š

˜ƒ–Œƒ—

תלמידות אולפנת אמי"ת 'נגה'

)ע"ש בעלוז( בבית שמש, הנ זוכות

תחרות עבודת החקר הארצית של

רשת אמי"ת. תלמידימ מכל רחבי

הארצ הציגו מגוונ של עבודות חקר

בנושא מדע ותרומה לקהילה, בפני

צוות מצוינות מדעימ של רשת אמי"ת

, ד"ר

רחלה תורג'מנ

בהובלת ד"ר

.

דרורה גופ

וגב'

דפנה בנ יו פ

נבחרת אמי"ת נגה בהנחיית המורה

, זכתה במקומ הראשונ

מיכל הייזלר

על מחקר בנושא השפעת עוצמת

הקול על תנודת עור התופ תוכ

שימוש בכלימ דיגיטליימ מתקדמימ.

במקומ השני זכתה נבחרת אמי"ת

עכו אשר חקרה את השפעת מגנוט

מי השתיה, ובמקומ השלישי זכתה

נבחרת אולפנת אמי"ת גבעת שמואל,

על חקר השפעת הריטלינ על קצב

פעימות הלב של דפניה.

‹‡Š‡”Œ

:

ƒ—~

'

‡

˜

"

‡Œ~

נבחרת הרובוטיקה

.

‹‡‚

‡”

˜~

של בית החינוכ אמי"ת י' אשדוד,

זכתה בפר החדשנות הארצית בתחרות

לילדימ

FLL

הרובוטיקה הארצית

ולנוער. הנבחרת, בהנחיית המנטורית

, התמודדה בגמר

אלחנדרה פילניק

מול נבחרות מכל רחבי הארצ ודורגה

ראשונה במועמדות לפר החדשנות

בתחרות הרובוטיקה

GIA

העולמי

. נושא התחרות השנה

FIRST

העולמית

היה יוע לבעלי חיימ. על כל נבחרת

הוטל להפגינ יכולת תכנות משימות

רובוט, וכתיבת עבודת חקר בנושא.

תלמידי אמי"ת י' אשדוד בחרו לחקור

את נושא הצלת צבי הימ, ותכננו חיישנ

חדשני המותקנ על גבי הצבימ ומונע

מהמ כני ה לתוכ רשתות דייגימ.

.'

‚–Œ—Šƒ

‚Š

'

Œ

תלמידי אמי"ת קריית מלאכי

השתתפו במ ע ייחודי וראשונ מ וגו:

מ ע משותפ לתלמידי תיכונ ולבעלי

צרכימ מיוחדימ. במשכ יומיימ רצופימ

בילו התלמידימ עמ דיירי הו טלימ

מצפונ הארצ, במגוונ פעילויות

ואתגרימ משותפימ וחווייתיימ. החיבור

הייחודי התרחש במ גרת מ ע 'לעבדה

ולשמרה' של 'השומר החדש', מ ע

חינוכי-חקלאי התורמ לחיבור התלמיד

לעמו ומורשתו, ולחיזוק ערכ הערבות

ההדדית בחברה הישראלית. למ ע קדמ

תהליכ הכנה ארוכ שכלל מפגש עמ

מדריכי המ ע, ליווי של יועצ ביה" ,

ומפגש עמ עובדת וציאלית מההו טל

אשר ליוותה את כל התהליכ. משתתפי

המ ע חוו יחד מ לולי שטח, עבודה

חקלאית, טק ימ מרגשימ - ותחושת

חיבור מיוחדת במינה.

ƒ—‚

‡ƒ–‡~ ‹ƒ‰‡