62
אפריל 3102
///
גיליון 1
///
HP Software
מגזין
. הקבוצה
OO
, אספנו נציגים מהקבוצות השונות שעובדות בשטח עם הלקוחות של
Tiger Team
בנינו את ה-
ועוד. יצרנו קבוצה אחת שמסכמת לנו את כלל הלקוחות של המוצר
PreSales, PSO, Support
כוללת נציגים מ-
ומתארת גם את יוצאי הדופן. בפגישות איתם אנחנו מעלים לסקירה אזורים ספציפיים במוצר. אנחנו לומדים
מה גורם למוצר לנצח במכירות, איך לקוחות משתמשים בו, באיזה יכולות משתמשים ובאיזה לא ועוד הרבה.
עזרו לנו לחדד את היכולות
Tiger Team
אפשר להתייעץ אפילו לגבי המוצר העתידי. ה-
HP
בזכות היותם אנשי
של הגרסה החדשה אם במידע על הגרסה הקיימת ואם בחוות דעת על הגרסאות שבדרך.
, בחרנו כמה לקוחות שמייצגים את כלל הלקוחות שלנו (השמרנים והחדשניים, הקטנים
Design Partners
עבדנו עם
(הבירוקראטיה אף פעם לא קלה). עם כל אחד מהם אנחנו
Design Review
והגדולים, וכו’) וצירפנו אותם לתוכנית
עושים שיחות דו שבועיות שבהן אנחנו לומדים על השימוש שלו במוצר ומתייעצים איתו לגבי היכולות לגרסאות
בצורה ישירה או עקיפה, למדנו על
OO
הקרובות. למדנו על סוגי התפקידים בארגונים שלהם שמשתמשים ב-
תהליכי השימוש במוצר, על צורת השימוש במוצר, על היכולות במוצר שהם משתמשים בהם ועל אלו שלא ולאן
הם רוצים לקחת את המוצר. ללקוחות האלו אנחנו גם חושפים גרסאות ביניים של המוצר שבדרך.
. כל לקוח יכול
OO
, אחת לחודש מתכנס (כמובן בטלפון) פורום כללי של לקוחות
Practitioners Forum
הפעלנו
להצטרף וכל לקוח יכול להציג. זאת בעצם שיחה בין הלקוחות לעצמם, אנחנו רק משתתפים ומכוונים קצת
את התוכן. לקוחות חופשיים להעלות שם כל נושא שירצו והם אכן דנים בפרקטיקות שימוש נפוצות, חולקים
את צורת העבודה שלהם עם המוצר, מעלים בעיות ונותנים פתרונות. זאת הזדמנות מצוינת בשבילנו לשאול
על השימוש שלהם במוצר וללמוד את נקודת המבט שלהם.
, באופן שוטף לקוחות מעלים קשיים נקודתיים במוצר ובקשות ליכולות חדשות. מדיון
הקשבנו ללקוחות קיימים
עם לקוחות כאלה (קצר ככל שיהיה) ומוגבל ככל שיהיה (הרי אי אפשר לפרט מה אנחנו מתכננים ולמתי)
אפשר ללמוד על השימוש שלהם במוצר. אנחנו לא מבטיחים שנממש את הבקשות ולא מבטיחים מתי, אבל
אנחנו מנסים להבין למה הם צריכים את מה שביקשו. מפתיע כמה הם שמחים שמקשיבים להם ומתעניינים
בהם אפילו אם לא מובטח להם דבר.
בסך הכל אספנו מידע חיוני רב. גילינו יכולות שחשבנו שהן שימושיות והסתבר שלא. למדנו על יכולות שמציגים
אותן בתהליך המכירה וגורמות ללקוחות להתלהב מהמוצר אבל אחר כך הלקוח אינו עושה בהן שימוש. המידע
שנאסף איפשר לנו להגדיר את הגרסאות הקרובות בצורה מדויקת ולפי העדיפויות הנכונות.
ולבסוף,. תוצר. לוואי. נפלא. שנבע. מהתהליך. הוא. חיזוק. הקשר. עם. הלקוחות. שלנו.
.שקיבלנו.
Satisfying Our Customers
על.
Golden Inno Award
שהפכו.למעשה.לשותפים.שלנו.(
.לא.הולך.ברגל)
2012
ב-
74...,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72 52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,...1