Ø
לשכת הדוברת
להצטרפות ניתן לסרוק את הקוד
www.eilat.muni.ilאו באמצעות אתר העירייה
לשירותכם בכל עת
צוות אגף ההכנסות
יותר נוח יותר ירוק
החשבונית החודשית מגיעה אליך ישירות לדואר האלקטרוני
חיסכון בניירת מיותרת ושמירה על הסביבה
צפייה, שמירה ושחזור העתק חשבוניות קודמות באופן מיידי
השירות ללא תשלום
תושבים יקרים,
עיריית אילת שמחה לשפר את השירות עבורכם. במסגרת זו, שינה אגף ההכנסות במרכז
סיטי סנטר את פניו, הן בשדרוג פיזי והן בשיפור השירות כולל עיצוב חדשני של המשרדים,
הצבת עמדת מחשב נגישה, מערכת ניהול תורים חכמה, שירות עד הבית לאוכלוסייה עם
צרכים מיוחדים ועוד.
נשמח להעניק לכם שירות במשרדינו המחודשים, במרכז סיטי סנטר, קומה ב',
בתחומי מגורים, עסקים, אישור תושבות לצרכי מס והנפקת תעודת תושב אילת.
חדש באגף:
הנגשת השרות לאוכלוסיות מיוחדות
עמדות שירות נגישות לבאי האגף.
שירות עד הבית לניצולי שואה, לקוחות המוגדרים כסיעודיים ומקבלי קצבת ניידות.
השירות כולל חידוש והנפקת תושב אילת, מתן אישור תושבות, בקשה לקבלת הנחה
מארנונה, תשלומים. השירות יינתן תוך שלושה ימי עסקים מזמן הפנייה למוקד
הטלפוני או באמצעות דואר אלקטרוני.
עוד במסגרת ההתייעלות ושיפור השירות, עיריית אילת מזמינה אתכם
להצטרף לשירות חשבונית הארנונה במייל.
שעות קבלת קהל:
8:00-13:00
ימים א', ב', ד', ה' בין השעות
16:30-18:30
|
8:00-12:00
יום ג' בין השעות
מענה טלפוני:
08-6367127
לפון רב קווי:
ט
|
8:00-13:00 '
ימים א'-ה
moked_tel@eilat.muni.ilדוא״ל:
|
08-6367171
פקס: