8
אפריל 3102
///
גיליון 1
///
HP Software
מגזין
מכריחה אותנו להגיב מהר. תיקוני באגים ויכולות חדשות צריכים לזרום על בסיס קבוע.
, שמפתחת את שני המוצרים הללו, דברים
DevOps
פיתוח מוצרים כאלו מצריך שינוי חשיבה מהותי. בקבוצת ה-
נעשים בצורה שונה מהמקובל בשאר החברה. שתי מנטרות מלוות אותנו לכל אורך הדרך. המנטרה הראשונה
לא
-
כל יכולת חדשה במוצר צריכה להיות הכי פשוטה ואינטואיטיבית שאפשר. מנסיון שלנו
-
היא פשטות
פשוט לבנות אפליקציות פשוטות...
המנטרה השנייה היא אוטומציה. כדי לדחוף יכולות חדשות ותיקוני באגים למוצר על בסיס תכוף א”א להסתמך
על סבבי בדיקות ידניים ארוכים. מתוך ההבנה הזאת שמנו דגש גדול מאד על השקעה באוטומציה. כן, גם על
חשבון פונקציונליות חדשה ומלהיבה שנאלצה לחכות.
לצד האתגרים החדשים, ישנן גם הטבות. המרחק בין המפתחים לבין הלקוחות הצטמצם לאפס. אם פעם דלינו
מידע מאסקלציות כדי להבין באיזו יכולת חדשה של המוצר הלקוחות משתמשים, מה לא ברור במוצר והיכן יש
בעיות ביצועים, הרי שהיום כל המידע הזה מונח לפנינו. באמצעות פורומים ניתן לקבל משוב איכותי ובאמצעות
ניתן לקבל משוב כמותי. עם אצבע על הדופק אפשר לכוונן ולהתאים את
Totango
ו-
Google Analytics
כלים כמו
המוצר לצרכים המדוייקים של הלקוחות שלנו, ולפתור בעיות במוצר עוד לפני שהן הופכות לאסקלציה הבאה.
.
Production
לצורך כך נדרשת מעורבות גדולה של אנשי פיתוח בסביבת ה-