שיעור חופשי / אדר א' תשעט / פברואר 2019 / גליון 127

איך מחקר המוח יכול לשנות את ההוראה? 26 עזר כנגדם איך לשתף תלמידים במעשה ההוראה 16 השעה הגמישה מה עושים עם השעה הפרטנית? 127 / גיליון 2019 אדר א׳ תשע"ט / פברואר עיתון חדשות החינוך, בהוצאת עמותת המורים לקידום ההוראה והחינוך 31 העולם עצוב, אז צוחקים? אפרים סידון מספר על מקורות היצירה שלו עושים מזה פרויקט מדוע יותר ויותר בתי ספר בוחרים בלמידה מבוססת פרויקטים 20 ' עמ המדע מתקדם בפיצוח סודות המוח - ועוזר לנו להבין איך לומדים טוב יותר 10 ' עמ 38 אופנת הבצל מה לובשים כשבחוץ קר והכיתה חמה

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==