Table of Contents Table of Contents
Next Page  72 / 168 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 72 / 168 Previous Page
Page Background

72

<<

תדריך הפעלה

|

קידום בתעסוקה

2

מהלך ריאיון קבלה אישי למועמד לתכנית קידום

: פתיחה נעימה, הצגת מטרות הריאיון

1

שלב

•“שלום, מה שלומך? אני שמחה לראות שהגעת לריאיון האישי! פגישה זו תארך בערך

שעה”.

“מטרות הריאיון הן (א) להכיר אותך יותר ולבחון יחד אתך את התאמתך לתכנית; (ב)

הזדמנות בעבורך לקבל עוד מידע ולשאול שאלות שיסייעו לך לקבל החלטה על

השתתפות בתכנית הקידום”.

“חשוב לציין כי קבלה או אי קבלה לתכנית אינה מעידה על איכות המועמד/ת, אלא על

התאמה לתכנית”.

לאחר הבהרת מטרות הריאיון, יש לעבור על הטופס שמילא המועמד, למלא יחד אתו

את הפרטים החסרים ולהתרשם מנקודות מהותיות שאליהן נרצה לחזור במהלך הריאיון

לצורך הרחבה ובירור נוסף.

“במהלך הריאיון ארשום את הדברים כדי לזכור את מה שנאמר”.

: הצגת תכנית קידום בקצרה

2

שלב

*אם התקיימה רק שיחה טלפונית קודם לכן, יש להציג את התכנית בצורה מורחבת יותר.

“תכנית קידום היא תכנית המיועדת למשתתפים ותיקים בתכנית _____, שעברו

בהצלחה את השלב הראשון של התכנית, השתלבו בעולם העבודה, התמידו ומעוניינים

להמשיך ולקדם עצמם בתחום התעסוקתי. במסגרת תכנית קידום תיבנה תכנית אישית

לכל משתתף במטרה לבחון כיצד ניתן להתקדם ולהתפתח בעולם התעסוקה במגוון

דרכים, למשל לימודים ורכישת מקצוע, בחינת התקדמות בתוך מקום העבודה, הרחבת

היקף המשרה, מציאת מקום עבודה חדש עם שכר גבוה יותר, תנאים טובים יותר, עבודה

שמתאימה יותר לכישורי האדם ועוד”.

“מדובר בתהליך ליווי ארוך של כשנה-שנה וחצי, שבמסגרתו יתקיימו פגישות אישיות וייתכן

שגם קבוצתיות, ויינתן ליווי בבחינת האפשרויות השונות וקידומן בפועל”.

“התכנית מיועדת לאנשים רציניים בלבד, שיהיו מוכנים להשקיע בתקופה הקרובה זמן

נכתב על-ידי רננה שמרוט ונירית שיישון זקוביץ’ במסגרת הכשרת מומחי קידום.

.2