תחבורה חכמה

תחבורה חכמה › 0 2 2023 כלכליסט המחלקה המסחרית - תוכן פרסומי / מאי תוכן העניינים › תחבורה חכמה › קוראים יקרים, תעשיית התחבורה החכמה הישראלית מיליארד 25- גייסה בעשור האחרון יותר מ סטארטאפים. 600- דולר עבור למעלה מ גיוסי ההון הם ההוכחה הטובה ביותר לכוחה של הטכנולוגיה הישראלית לעצב את העתיד בכל היבט של חיי התחבורה במהלך היומיום, החל מנסיעה בתחבורה ציבורית, דרך מערכות הבטיחות האוטונומיות של הרכב ועד המעבר להנעה חשמלית. כולנו ושל Mobileye מכירים את ההצלחה של , אבל כבר כיום יש חברות נוספות Waze שהפכו לציבוריות בשנתיים האחרונות בדרכן להיות מובילות עולמיות ולהפוך להיות שם Valens מוכר בכל בית בישראל. חברות כמו , וזאת רק רשימה חלקית. Innoviz , Arbe כמיזם משותף של משרד התחבורה 2012- החלה לפעול ב EcoMotion קהילת והבטיחות בדרכים, משרד הכלכלה והתעשייה והמכון הישראלי לחדשנות, וצמחה מהווה פלטפורמה עבור סטארטאפים EcoMotion מאז באופן משמעותי. קהילת לחיבור עם גורמים אחרים מהאקוסיסטם של תחבורה חכמה כגון חברות תחבורה גלובליות, יזמים, אנשי אקדמיה, ממשל, משקיעים ועוד, וזאת במטרה לקיים שיתופי פעולה תוך יצירת הזדמנויות עסקיות. , EcoMotion Week מקיימת את EcoMotion השנים האחרונות, קהילת 11- ב האירוע הבינלאומי הגדול ביותר בישראל בתחום התחבורה החכמה. במהלך שבוע האירוע, נפגשים עם הסטארטאפים הישראלים מאות גורמים מהאקוסיסטם הגלובלי של תחום התחבורה למגוון פעילויות משותפות, הזדמנויות עסקיות ייערך האירוע המרכזי, 23.5- , כשב 22-24.5- יתקיים ב EcoMotion Week ונטוורקינג. ״ בתל אביב, ויכלול בין היתר תערוכת טכנולוגיה עם למעלה 1 באולם ה״אקספו הסטארטאפים המובילים בישראל בתחום התחבורה, שיציגו את הפיתוחים 100- מ הטכנולוגיים האחרונים בעולם התחבורה החכמה, יחד עם ההתפתחויות והמגמות העדכניות בתחום, לקראת יישום ושילוב של הטכנולוגיה בחיי היום יום. – החיבור של כל Mobility 360 השנה הוא EcoMotion הנושא המרכזי של אירוע האלמנטים שמרכיבים את עולם התחבורה יחד – האופן בו פתרונות תחבורה משפיעים על העולם בו אנו חיים, על הסביבה שלנו, הערים בהן אנו חיים, וכמובן הקהילות במסגרתן אנו פועלים – מקום העבודה, השכונה ועוד. מאפשר לכלל השחקנים בתעשייה, לרבות EcoMotion האירוע השנתי של קהילת , משקיעים ואנשי ממשל ודיפלומטיה, לפעול למען Tier 2- ו Tier 1 יצרני הרכב, חברות עתיד התחבורה המקומי והעולמי, באמצעות מפגש בלתי אמצעי עם היזמים השונים. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, ושר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת, 61- נציגי חברות בינלאומית מ 800- יובילו את רשימת המשתתפים, שכוללת למעלה מ Capital , יונדאי, רנו, Audi , BMW מדינות, וביניהם בכירים מחברות בינלאומיות כגון: מבית טויוטה ועוד רבות אחרות. Woven היא לקדם את האקוסיסטם הגלובלי של תחבורה חכמה EcoMotion המשימה של באמצעות טכנולוגיה וחדשנות. כיוון שכולנו צרכני תחבורה, אנחנו מזמינים אתכם ובכך לקדם את ענפי EcoMotion לקחת חלק באקוסיסטם ולהצטרף אלינו לשבוע התחבורה בישראל ובעולם. ג’ניפר שוורץ EcoMotion מנכ"לית, מתגלגלים – חדשות התחבורה החכמה ...................................................................................... משדרגת את התוכנה לרכב החכם ................................... Aurora Labs הבינה המלאכותית של יכולות למנוע תאונות ............................................. Foresight מערכות הראייה הממוחשבת של ................................................. Valens הרכב האוטונומי נעשה קרוב יותר – בזכות המוצרים של בפירמת עורכי הדין פניגן מסבירים איך תשמרו על הקניין הרוחני שלכם ...................................... לחברות לעבור לצי רכב חשמלי ........................................................... Make My Day כך עוזרת .............................................. Auto 3 P מגיעה גם לתחום ביטוח הרכב – עם המערכות של AI ה- הגיעה לישראל עם המכונית החשמלית האולטימטיבית ....................... Voyah חדש על הכביש: מאתר תקלות ברכיבים אלקטרוניים ומוזיל עלויות פיתוח .......................... BQR הסימולטור של היעד השאפתני של דן למעבר לאוטובוסים חשמליים הושג – שנתיים לפני הזמן ......................... חושפת את נתוני האוטומוטיב בישראל ............................................ IVC חברת המחקר להייטק 0 3 0 8 0 4 0 7 0 4 10 0 5 0 6 11 12 14 המחלקה המסחרית תוכן פרסומי ניהול והפקה: חברת פפריקה www . paprikap . com עורכת: חוה טרטנר עיצוב: נעה כהן מנהלת המגזין: ענבל פלג 052-3232130 inbal @ paprikap . com זכויות היוצרים על התצלומים המופיעים בעיתון שייכות למפרסמים depositphotos . com ולאתר גילוי נאות: המוסף הינו בהפקת חברת פפריקה הפקות בשיתוף עם המחלקה המסחרית של כלכליסט. מערכת עיתון כלכליסט ו/או חברת פפריקה אינן אחראיות לתוכן המודעות וכן מבקשות להבהיר כי המוסף הינו פרסומי ואין לראות במאמרים ו/או במודעות משום המלצה מכל סוג שהוא. הכתבות במגזין הינן אינפורמטיביות ואינן מחליפות יעוץ מקצועי Spicy Marketing Relations Ecomotion התמונה באדיבות ג’ניפר שוורץ

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==