High Tech Magazine

0 5 ‹ מגזין ההייטק הישראלי ‹ בקדמת הטכנולוגיה / כלכליסט המחלקה המסחרית - תוכן שיווקי 2020 דצמבר מענקיות ההייטק הישראליות, עוברת אמדוקס, בשנים האחרונות מהפך של ממש. אם בעבר זוהתה החברה עם תחום הבילינג, כיום הוא רק אחד מתוך עשרות תחומי הפעולה של החברה, שבין לקוחותיה AT & T , Vodafone , Sprint ענקיות גלובליות כמו . T - Mobile ו- "אוכלוסיית היעד העיקרית שלנו נותרה חברות הטלקום והמדיה ברחבי העולם, אבל אנחנו מפתחים עבורן את כל הפתרונות שהן צריכות – מיצירת לקוחות חדשים, ניהול קשרי לקוחות, טיפול ברכישה ברשת, ועד אקטיבציה ותפעול המערך שלהן", מספר אבישי שרלין, מנהל חטיבת הטכנולוגיה באמדוקס. "כך למשל, חברות טלקום מתמודדות היום עם אתגר חדש – למשתמשים יש מגוון מכשירי קצה, מסמארטפונים משלל סוגים ועד טאבלטים ומחשבים. האינטראקציה עם משתמשי הקצה דורשת פיתוח שונה לחלוטין לעומת המערכות שפועלות מאחורי הקלעים (בקאנד), ואני שמח לומר שאנחנו עומדים בחזית הטכנולוגיה של פיתוח ממשק משתמש מודרני. "יש לנו יחידות המטפלות בפיתוחים מורכבים למערכות מסחר אלקטרוני, שירותי דיגיטל מתקדמים וניהול מערכות מקוונות. יחידה המונה יותר עובדי אמדוקס עוסקת כיום 100- מ בפיתוח ממשק משתמש ואיפיון תהליכים באזורי הדיגיטל קומרס ושירות לקוחות – ולא כל העובדים הם מפתחים, מהנדסי תוכנה או מנהלי מוצר. על מנת לפצח את ממשק המשתמש ואת התהליכים האינטואיטיביים שבסופו של דבר יביאו את התוצאות העסקיות ללקוחות שלנו, אנחנו מעסיקים גם פסיכולוגים וסוציולוגים, ופועלים במתודה Des i gn Think ing של שפותחה באוניברסיטת סטנפורד", אומר שרלין. מאז ומתמיד, בכל שנות פעילותה, נדרשה אמדוקס להתמודד עם סדר גודל אדיר של לקוחות קצה – מה שרק גבר עם השנים. "אנחנו מטפלים במאות מיליונים, מיליארדים ואפילו עשרות מיליארדים של טרנזאקציות", אומר שרלין. "חשוב להבין שמשתמש היום נמצא כל הזמן באינטראקציה עם היישומים שלו, ואנחנו רוצים שהקשרים יהיו מותאמים אליו אישית. לכן, המערכות שלנו משלבות אנליטיקה ומנועים לומדים. התוצאה היא יכולות טיפול והתאמה ברמה פרסונלית מחד, ומאידך, התמודדות עם נפחי עבודה גבוהים בכמה סדרי גודל ממערכות שתוכננו לאלפי משתמשים. "נסענו לעמק הסיליקון וישבנו במעבדות של גוגל, אמזון ומיקרוסופט, כדי ללמוד מחברות שמתמחות בסביבות של פיתוח ענן בסדרי גודל אדירים. כיום אנחנו משתמשים בשיטות ובכלים המתקדמים ביותר, מה ששינה את 50%- אופי העובדה וגם את אופי העובדים. כיום, קרוב ל מהעובדים שלנו, ובחלק מהחטיבות לכל 26-27 אף יותר מכך, הם בני היותר". כדי להפוך את החדשנות לחלק מהדנ"א של החברה, "הקמנו מעבדות חדשנות כדי לטפח רעיונות שהם לאו דווקא מסחריים", מסביר שרלין. "אנחנו מציגים אותם ללקוחות שלנו ובוחנים אותם גם בתוך החברה, כדי לראות אם הם יכולים להתאים לנו – מרעיונות דמיוניים לגמרי ועד אלגוריתמים חדשים שמפותחים פה. "אנחנו נדרשים לספק הרבה גמישות ללקוחות שלנו, כדי שיוכלו כל הזמן להמציא ולשנות תוכניות ורעיונות חדשים. הכל מתבסס על מנועים שלנו, שעברו לזמני תגובה של שניות, לעומת ימים ושבועות בעבר. עכשיו הכל בריל טיים, גם במערכות המורכבות ביותר". בימים אלה, מוסיפה אמדוקס לגייס עובדים, ושרלין מדגיש כי "אנחנו מחפשים יצירתיות, ורוצים עובדים שמבקשים ללמוד את הכלים הכי מתקדמים בתעשייה ולהיות מעורבים בפרויקטים פורצי דרך. במקרים רבים, אנחנו נכנסים לתחומים שאיש עוד לא דרך בהם לפנינו. בעולם, ומריצים פתרונות 5 אנחנו החלוצים בפתרונות דור תוכנה לעולמות האלה שבמקומות רבים מאוד הם עדיין רק בשלב הניסוי. רבים מהעובדים שלנו מגיעים לכאן ללמוד ולהתפתח, ואז ממשיכים את הקריירה במרכזי הפיתוח שלנו בעולם, כמו באירופה וארה"ב". www.amdocs.com לפ רטים נוספים: מעורבות גבוהה בקהילה "כחברה עסקית מובילה בתחומנו, יש לנו תפקיד משמעותי בהתמודדות עם האתגרים החברתיים והסביבתיים הגדולים ביותר בעולם – הדבר נכון לגבי ההון האנושי שאנו מגייסים לאמדוקס, לטכנולוגיות שאנו מפתחים, וכמובן לעשייה החברתית והסביבתית הענפה שלנו ברחבי העולם", אומר שרלין.   "עולמות האחריות שלנו מגוונים וכוללים צמצום פערים דיגיטליים, הנעת תעסוקה עתידית, עידוד יזמות וחדשנות, תמיכה בחינוך, בפיתוח מוצרים בני קיימא ועוד, כל זאת תוך הטמעת גיוון והכלה ושמירה על הסביבה. "כך למשל, עובדים שלנו ממקסיקו פיתחו בהתנדבות פלטפורמה טכנולוגית שמחברת בין עודפי מזון לבין אנשים נזקקים, ובשנה אלף אנשים כבר קיבלו מזון בזכות הטכנולוגיה 400- וחצי הראשונה להשקה, למעלה מ שפיתחנו. דוגמה נוספת היא ממשק טכנולוגי שיצרנו עבור אחת הלקוחות שלנו, חברת סלולר, שאיפשר ללקוחות שלה לתרום חלק מחבילת הגלישה שלהם לטובת נערים בסיכון. כמו כן, אני גאה מאוד במיזם 'חברים דיגיטליים' שאמדוקס יזמה בתקופת הקורונה, המאפשר לעובדים שלנו לתת תמיכה דיגיטלית באזרחים ותיקים במטרה לסייע להם להשתמש באפליקציות שיחות וידאו על הטלפון". פיתוח בענן, מיקרו סרביסס וזמני תגובה של שניות גם במערכות שתומכות במיליארדי טרנזאקציות ביום. אמדוקס, מהחברות הגדולות ביותר שקמו בישראל, ממשיכה להוביל בחזית הטכנולוגיה ולאפשר לעובדים שלה להתנסות באתגרים מורכבים מאי פעם אמדוקס: לא מה שחשבתם "סביבת עבודה גמישה ומאפשרת" עובדת ערין סלמן מטר, מנהלת צוות באמדוקס, שנה, ומילאה שורה של תפקידים 14 בחברה כבר מגוונים. לדבריה, "הודות לכך שהחברה גדולה מאוד ועוסקת בהמון דברים, בכל שלב בקריירה שלי, מצאתי תפקידים ותחומים שעניינו אותי, כולם בעולמות הטכנולוגיה והפיתוח. "סביבת העבודה מוכוונת תוצאות ועל כן יש גמישות ואפשרויות לא רק להורים שרוצים לשלב קריירה ומשפחה, אלא לכל מי שרוצה לשמור על איזון מול החיים הפרטיים שלו. אני למשל, כאם לשתי ילדות קטנות, לא מרגישה שאני צריכה להתפשר בקריירה או בחיים הפרטיים. גם האמהות מעולם לא הפריעה לי להתקדם בקריירה, ניהולית או מקצועית, ולא בכדי, יש לא מעט עובדים עם ותק דומה לשלי ויותר, שמתפתחים לאורך השנים". בליסבון Web Summit , ב- 2019 לגיוס סטודנטים Greenhouse בוגרי תכנית ה- התמונות באדיבות חברת אמדוקס אבישי שרלין, מנהל חטיבת הטכנולוגיה באמדוקס

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==