cloud

טלוויזיה בענן › Cloud Time › 14 "שידור חי באינטרנט צריך לספק את רוחב הפס המדויק ובאיכות המותאמת לכל אביזר שונה, לנהל פרסומות ממוקדות בלייב עבור קהלים TechTime אתר שונים, וכל זה בזמני השהייה מינימליים" / באמצעות סינמדיה טלוויזיה בענן וודאפון בונה התקשורת הבינלאומית וודאפון מקימה ספקית תשתית של שידורי טלוויזיה בענן אשר תתבסס על טכנולוגיית הווידאו והאבטחה של חברת סינמדיה הירושלמית. סינמדיה דיווחה שהיא חתמה על הסכם רב- שנתי עם וודאפון, שבמסגרתו היא תספק את פלטפורמת , וכן פתרונות אבטחה ושירותי infinite הווידאו שלה, אינטגרציה שיאפשרו לוודאפון להקים את פלטפורמת הטלוויזיה בענן. לדברי סמנכ"ל בכיר להנדסה בסינמדיה, ד"ר צבי גרסטל, מדובר באחד הפרויקטים החשובים של החברה, לאור ההיערכות של תעשיית הטלוויזיה לעידן שירותי השידור ). לדבריו, הטכנולוגיה של החברה Streaming המקוונים ( מאפשרת לגשר בין הטכנולוגיות המסורתיות של כבלים ולוויינים לבין היכולות האינטרנטיות. כל אדם יכול לשדר היום וידאו באינטרנט. מדוע יש צורך בטכנולוגיה מיוחדת לחברות השידור? גרסטל: "הדרישה לבצע שידור וידאו בזמן אמת למאסות גדולות של אנשים, היא בעיה מורכבת. אפילו נטפליקס ). בשידור Live Streaming לא מבצעת שידורים חיים ( חי אתה צריך לספק את רוחב הפס המדויק ובאיכות המותאמת לכל אביזר שונה, לנהל פרסומות ממוקדות בלייב עבור קהלים שונים, וכל זה בזמני השהייה מינימליים. אתה לא רוצה לראות את השער במשחק כדורגל רק אחרי שאתה שומע את השכנים מריעים לו. "לכן, השידור המקוון זקוק לטכנולוגיה שונה מאשר . אנחנו יודעים ללמוד על הרגלים של VOD טכנולוגיית הצופים ומתוך זה לטייב את המערכת, למשל לדעת היכן לעשות קאשינג וכדומה. המערכות שלנו עובדות ביותר מענן אחד, ובעקרון אנחנו אוניברסליים. יש גם צרכים נוספים של חברות השידור, כמו הגנה חזקה בפני התקפות פיראטיות על התוכן המשודר, וייצור חוויית צפייה אופטימלית. אנחנו גם מספקים טכנולוגיות ותכנוני ייחוס של אבזרי אבטחה, יחידות השידור וההפקה של תוכן ועוד. בשנתיים האחרונות שילבנו את כל המרכיבים האלה כדי לספק פתרון מלא המאפשר לחברות לפעול גם בעולם השידור וגם בעולם הסטרימינג". לאן הולך עולם הטלוויזיה? "להערכתי הוא מתפתח בשלושה כיוונים מרכזיים: היברידיות, סגמנטיזציה ופרסום ממוקד. שחקני השידור הגדולים לא יכולים לזרוק את המערכות שיש להם כיום ולהתחיל בהקמת תשתית חדשה לגמרי. לכן הם ינסו לפעול בשני העולמות: להמשיך לשדר בלוויין ובכבלים, אבל גם להיכנס לתחום השידור המקוון באינטרנט. "כעת אנחנו רואים התפתחות בצורך בגופים חדשים, אגרגטורים, המספקים שירותי טלוויזיה בסטרימינג הכוללים תכנים ממספר ספקים שונים. הלקוח רוצה להגיע אל התוכן מאתר אחד ובאמצעות ממשק אחד. אני משער שהשחקנים הנוכחיים, כלומר חברות הכבלים וספקי התקשורת, יהיו האגרגטורים של שירותי הטלוויזיה. כיום אנחנו מאוד עסוקים באספקת חוויית אגרגציה. "הפרסומת בטלוויזיה תעבור שינוי מהותי ותתחיל לספק פרסום ממוקד. השידור באינטרנט הוא דו-כיווני ולא רק חד-כיווני כמו בלוויין ובכבלים. אתה יודע מי הצופה, היכן הוא נמצא ובאיזה מכשיר הוא משתמש, ולכן נוכל להתאים פרסומות לכל צופה. בנוסף, יש צורך בהתמודדות עם בעיית האבטחה. הפיראטיות בסטרימינג תהיה בעיה מרכזית", מסכם ד"ר גרסטל. www.techtime.co.il הכ תבה באדיבות אתר ●

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==