סין עם הפנים לעסקים | ינואר 2020

11 › עם הפנים לעסקים סין ‹ התאמת שפה של מוצר בשווקים גלובליים ההצלחה אינה טמונה רק באיכות שלו. מה שיקבע ברוב המקרים אם תצליחו בשווקים מקומיים בעולם היא חווית המשתמש המקומית שתצליחו ליצור עבור אותו קהל, ולא משנה איפה אותו קהל נמצא. רוב החברות עושות טעות גדולה בכך שהן בונות מוצר לתפארת, אך לא מתכננות ואינן נותנות דגש ראוי לאותה חווית משתמש, כך שתעבוד בשפה המקומית. התוצאות, למרבה הצער, לא מאחרות לבוא Time to – אחוזי שימוש נמוכים, עיכובים ב- , החזר השקעה נמוך ובעיות אחרות market הנובעות מכך שההתייחסות לתוכן אינה חלק מחוויית המשתמש הכוללת. נקודת הזמן בה הקהל המקומי פוגש את המוצר שלכם ובודק את ההבדל ביניכם לבין המתחרים מתרחשת בזמן שקוראים עליכם ובזמן שמשתמשים במוצר שלכם. אילו תכנים אתם רוצים שהלקוחות יראו? מה ואיך אתם רוצים שהם יבינו אתכם? כמו במטריקס, התוכן שלכם נמצא בכל מקום – בתוכנה, באתר האינטרנט, בעמודי הנחיתה ובחומרים השיווקיים שלכם. גם התכנים הטכניים והמשפטיים שלכם – נמצאים בחוץ כל הזמן. הקוראים המחפשים עליכם מידע קובעים תוך שניות דעה נחרצת עליכם ומחליטים מהר מאוד אם שווה לקנות מכם או שהמתחרה שלכם מספק מידע בצורה נוחה יותר, איכותית יותר ומותאמת יותר לקהל המקומי. Money time התאמת התוכן שלכם היא ה- שלכם. לא מדובר על תרגום בלבד. החשיבה הכוללת צריכה להתייחס להתאמת מוצר לשימוש מקומי. בסין, לדוגמה, באתרים פיננסיים-בורסאיים, ירוק משמש לאינדיקציה של ירידות בעוד האדום הוא האינדיקציה לעליות במניות. בדיוק הפוך מאתנו. דוגמה נוספת – האם התוכנה שלכם תומכת בקוד הרלוונטי לפונטים הסיניים והאם אלו מוצגים בצורה תקינה? כל באג קטן עלול לגרור משמעות אחרת לגמרי ממה שהתכוונתם אליהם. האם התרגום שלכם תקין ומדויק ומייצר תקשורת מובנת ביניכם לבין הלקוחות שלכם? חשוב לזכור שמבחינת מספרים של גודל שוק, מדובר על יחסים אחרים לגמרי ממה שאנחנו רגילים לחשוב עליהם כאן. לא מיליון איש דוברי עברית, אלא 8 מדובר על על מיליארד וחצי איש דוברי סינית. כל אחוז משמעו החזר השקעה אדיר מבחינתכם. המוצר שלכם צריך להיות מותאם למשתמש הסיני כפי שהמשתמש הסיני רגיל להשתמש במוצרים שלו. בין אם מדובר על סינית עבור הקהל הסיני או סינית Simplified עבור הקהל הטיוואני. Traditional אנשים קונים רק את מה שהם מבינים כי זה יוצר אמון וביטחון במוצר שלכם. ככה מנצחים בשוק של מיליארד וחצי איש. BlueLion עומר שני, מנכ"ל הצלחה בסין תלויה לא רק באיכות המוצר שלכם, אלא גם בדרך שבה אתם מציגים אותו ללקוח. חווית המשתמש המקומי תסייע לכם לנצח בשוק של BlueLion עומר שני, מנכ"ל / מיליארד וחצי איש שלכם לכבוש כל שוק מקומי בעולם Money time התאמת תוכן מקומית – ה- www . bluelion . global : B lue Lion לפרטים נוספים היכנסו לאתר BlueLion התמונה באדיבות חברת עם הפנים לעסקים סין ‹ ארגון סיוע המסחר ישראל-אסיה נוסדה לשכת עשורים 3- , ובמשך יותר מ 1984 בשנת שימשה מקור לתמיכה מקצועית ומיוחדת לכל אותן חברות ישראליות ואנשים פרטיים, אשר פועלים בשווקים השונים במזרח הרחוק וכן חברות במזרח הרחוק הפועלות בישראל. הלשכה פועלת ברוב ארצות המזרח הרחוק, וגם בכאלה שאין להם יחסים דיפלומטיים עם ישראל. מר מתן וילנאי, אשר שירת כשגריר ישראל משמש כיו"ר 2016 – 2012 בסין בין השנים לשכת המסחר ישראל–אסיה. הלשכה הינה ארגון לא למטרות רווח, אשר עיקר מטרתו היא קידום היחסים העסקיים בין ישראל ומדינות המזרח הרחוק. הלשכה הינה בעלת ניסיון רב בזיהוי ויצירת הזדמנויות עסקיות לטובת כל הצדדים המשתתפים בעסקאות אלה וכמובן עוזרת לחבריה לגשר בין פערי התרבות השונים. התמונות באדיבות לשכת המסחר ישראל-אסיה מתן וילנאי, יו"ר לשכת המסחר ישראל – אסיה עמוס יודן, יו"ר לשכת המסחר ישראל-סין-הונג קונג לשכת המסחר ישראל-אסיה פועלת לקידום היחסים העסקיים בין ישראל ומדינות המזרח הרחוק זיהוי ויצירת הזדמנויות עסקיות בין ישראל ומדינות אסיה לשכת המסחר ישראל-סין-הונג קונג פועלת כחלק מלשכת המסחר ישראל-אסיה. הלשכה מטפחת יחסים עסקיים בין סין וישראל ומטפלת בכל הקשור לקשר בין חברות וארגונים בשתי המדינות, כולל קשרים עם המשרדים הממשלתיים השונים. ללשכה יש קשרים קרובים עם שגרירות סין בישראל ועם חברות משפיעות בסין. הנהלת הלשכה כוללת את האישים הבאים: . עמוס יודן, יו"ר - היה בין הראשונים אשר 1 סללו את הדרך ליחסים העסקיים בין ישראל וסין. מנכ"ל חברה עסקית, המייצגת את החברות הסיניות אשר זכו במכרז הרכבת הקלה בישראל. . אילן מאור, סגן יו"ר - ותיק בפעילות 2 העסקית והממשלתית בין ישראל וסין. שירת כקונסול ישראל בשנחאי וכיום מנהל את אחת חברות הייעוץ המובילות בישראל. . עו"ד יואב שדה, סגן יו"ר - אחד מעורכי 3 הדין המובילים בהתקשרות עם סין. שותף באחת מחברות עריכת הדין המובילות בישראל ומנהל את המחלקה המייעצת בנוגע לפעילות עם סין. לשכות המסחר מספקות מגוון רחב של שירותים לחבריה, כשעיקר מטרתן לקדם את מערכת היחסים העסקית בין ישראל וארצות המזרח הרחוק. www . israel - asia . org לפ רטים נוספים: / דה מרקר המחלקה המסחרית - תוכן שיווקי 2020 ינואר

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==