סין עם הפנים לעסקים | ינואר 2020
שילוח מסין › עם הפנים לעסקים סין › 10 2020 דה מרקר המחלקה המסחרית - תוכן שיווקי / ינואר נא להכיר: קבוצת רות קרגו 1951 שנת הקמה: ניהול שרשרת אספקה, תחום פעילות: שילוח בינלאומי ועמילות מכס, כולל , מערכות DROP משלוחי תערוכות ו- מידע וניתוח נתונים מתקדמות, אחסנה והפצה, הובלה יבשתית וביטוח. מייצגת בישראל באופן בלעדי את ענק הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה מדינות עם 200- אג'יליטי, הפרוס ב מיליארד דולר 5 מחזור מכירות של מעל 120 מספר עובדים: ומרלו"ג בשטח 5 סניפים בארץ: 12,000 מ"ר ועוד 12,000 מקורה של מ"ר חצר באזור רמלה. "חרטנו על הדגל תפיסת שירות: שלנו שילוב בין שירות אישי ושימוש בטכנולוגיה כדי לסייע ללקוחות שלנו לעשות יותר עם פחות משאבים מצידם. www . ruthcargo . co . il את ר אינטרנט: הייתה ונשארה מדינה מאוד “סין משמעותית בסחר עם ישראל, אבל היחסים שלנו איתה מושפעים במידה מסוימת ממאבקי הסחר שיש לה עם ארה"ב, אומר עמית חן, מנכ"ל חברת השילוח רות קרגו. עמד 2018 "על פי נתוני מכון היצוא, בשנת מיליארד דולר והגיע 11- היבוא מסין על כ למקום הראשון ביחס לכל המדינות האחרות. עם זאת, בשנה האחרונה, העובדה שישנם עדיין מכסים על יבוא טובין מסין לארה"ב, השפיעה על הסחר ועל כמויות היצוא מסין לכיוון ארה"ב ועקב כך גם על הביקוש לשילוח על אוניות. בטווח המיידי תופעה זאת יצרה ירידות מחירים, אבל בהמשך היא השפיעה על ההחלטות התפעוליות של החברות ועל ההחלטות המסחריות שלהן, והביאה לכמות נכבדה יחסית של ביטולי הפלגות ברבעון . חברות הספנות 2019 האחרון של שנת התחילו לוותר, לדלג וליצר ביקוש פיקטיבי של צמצום ההיצע, מה שדחף את המחירים חזרה למעלה. "בנוסף לכך, לא רבים יודעים, אבל את ישראל, למעשה, משרתים באופן ישיר מספר קווי הפלגה בודדים, שנוצרים משיתופי פעולה של מספר חברות ספנות על אותה אוניה", ממשיך עמית. "לאחרונה התבשרנו שאחת מהשותפויות הללו החליטה שהיא מפסיקה לפקוד את ישראל באופן ישיר, מה שאומר שההיצע של ההפלגות לישראל הולך לרדת החל מתחילת פברואר. "הפלגה ישירה היא גם הקצרה ביותר וזה מה שהשוק מחפש והתרגל להעדיף, והעובדה שההיצע יורד יביא גם הוא לעליית הביקוש ביחס למצב שהיה בשנתיים האחרונות, ולמעשה ידחוף את המחירים למעלה, או יותר נכון, יגרום למחירים לא לרדת לאחר העלייה השנתית שנוצרת עקב חג המולד, ראש השנה האזרחי וראש השנה הסיני. כלומר, אם בפברואר היינו רגילים להתמתנות המחירים בעקבות הפיק של ראש השנה הסיני, השנה, אני מעריך, המחירים יישארו ברמתם הגבוהה יותר במהלך כל השנה". שינויים בתנאי המכר בישראל, הסחר עם סין ממשיך ביתר שאת, אומר עמית. "לישראל ולסין אין אומנם הסכם סחר אבל המכס כל הזמן הולך ומוריד עד כדי ביטול מכסים על סחורות מסוימות, מה שמאוד משפיע על היבוא מסין. זאת אחת הסיבות שהיבוא מסין מצליח להתחרות במדינות שאיתן יש לנו הסכמי סחר, כמו מדינות אירופה וצפון אמריקה. "ליבואנים מסין הייתי ממליץ להבין היטב ICC מפרסם ה- 2020- את תנאי המכר. ב טיוטה חדשה של תנאי המכר עם שינוים מהגרסה הקודמת וחשוב להכיר את השינויים והניואנסים ולהבין עד לאן אחראי היצואן, ומאיזו נקודה היבואן לוקח אחריות על הסחורה. היבואנים בסין מוכנים לרוב לספק את הסחורות על חשבונם עד לנמל או לשדה התעופה. זה, כמובן, מגולם במחיר המוצר, אבל המחיר הזה נמוך יותר מאשר אם אותו יבואן יתקשר עם חברה בישראל שתדאג לשילוח", מסכם עמית. "בשנה הקרובה ירד ההיצע של ההפלגות הישירות מסין לישראל" מאבקי הסחר בין ארה"ב וישראל משפיעים באופן עקיף על השילוח מסין לישראל ועל מחירי השילוח. עמית חן, מנכ"ל רות קרגו, מסביר עמית חן, מנכ"ל חברת רות קרגו התמונה באדיבות חברת רות קרגו
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==