טכנולוגיות בינה

ניתוח טקסט › טכנולוגיות בינה › 0 2 2020 כלכליסט המחלקה המסחרית - תוכן שיווקי / ספטמבר המחלקה המסחרית תוכן שיווקי ניהול והפקה: www . paprikapro . com חב רת פפריקה עורכת: חוה טרטנר עיצוב: נעה כהן 052-3232130 מנהלת הפקה: ענבל פלג זכויות היוצרים על התצלומים המופיעים בעיתון שייכות למפרסמים depositphotos . com ולאתר גילוי נאות: המוסף הינו בהפקת חברת פפריקה הפקות בשיתוף עם המחלקה המסחרית של כלכליסט, מערכת עיתון כלכליסט ו/ או חברת פפריקה אינן אחראיות לתוכן המודעות וכן מבקשות להבהיר כי המוסף הינו פרסומי ואין לראות במאמרים ו/או במודעות משום המלצה מכל סוג שהוא. Spicy Marketing Relations Vision Bit דעת הציבור: בודקת מה אומרים על המוצר שלכם המערכת של בין השורות: מגלה איך להגביר Substrata מכירות מעקב השבבים סוכן סמוי: מזהיר ProteanTecs של מראש על תקלות Evolution תורת האבולוציה: מפתחת בינה מלאכותית שיוצרת צאצאים מוצלחים הרובוט של עוזר אישי: מטפל בביורוקרטיה AiDock המסובכת של עמילות המכס הקיוסק החנות האוטומטית: Shekel הדיגיטלי החכם של SmartSale ו- / 0 2 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 0 3 / 0 9 / 0 6 / 0 5 / 0 4 העגלה החכמה: טראקספוינט הופכת את הביקור בסופר לקצר ויעיל מתמיד בחברת בעין המצלמה: , בינה מלאכותית G 1 האבטחה היא חלק אינטגרלי מהשירות AgroScout ממבט על: מביאה את חידושי הטכנולוגיה לאחרון החקלאים בשדה outofscreens ב- בראש אחר: יוצרים את העתיד של מדפסות התלת-ממד בתחום חדשות עולמיות: הבינה המלאכותית Lightricks חושבים בקטן: הופכת את הסמארטפון לכלי יצירתי רב עוצמה תוכן העניינים › טכנולוגיות בינה › "המידע הוא היהלום של העידן החדש – אבל צריך לדעת איך ללטש אותו" היכולת לאסוף ולנתח כל יום מאות אלפי מקורות מידע שונים כדי להפיק תובנות בזמן אמת היא קריטית לעסקים כיום – ובינה מלאכותית מאפשרת לעשות זאת ביעילות ותוך מניעה של בזבוז משאבים איריס קינן VisionBIT באדיבות חברת " איך השוקשבו אתםפועליםמתנהל?מההמשתמשים והציבור הרחב אומרים או חושבים על המוצר והשירות שלכם? וכיצד מאחדים מקורות מידע שונים למאגר אחד, כדי לקבל ממנו את התובנות הרלוונטיות? אנחנו מאפיינים ומספקים ללקוחות פתרונות בינה מלאכותית שיכולים לענות על כל השאלות האלה, ולסייע בבניית תוכניות עסקיות", אומרת איריס קינן, . VisionBIT מנכ"לית חברת הייעוץ "כלים מתקדמים של בינה מלאכותית מאפשרים לנו לאסוף כמויות גדולות של מידע שהיום ברובו טקסטואלי, ונמצא בדוא"ל, ברשתות החברתיות, באתרים ובמסמכים שונים וכן במאגרי מידע, וגם לנתח אותו ולהפיק תובנות משמעותיות ומידע עסקי", מספרת קינן, מתמטיקאית ואשת טכנולוגיות מידע, שרכשה ניסיון רב בתחום מערכות מידע ואנליטיקה. כיום, חברת הייעוץ שבראשותה מסייעת לארגונים לאמץ פתרונות חדשניים של בינה מלאכותית לצורכי איסוף מידע וניתוחו, בדגש על מידע טקסטואלי. או (Natural Langue Processing) NLP לדברי קינן, ה- הבינה המלאכותית של אנליזת טקסט, משתמש בניתוח שפה אינטואיטיבי בשילוב מודלים בתחום שנשען על למידה עמוקה. Data Science ה- כך הוא מאפשר לנו לנתח ולהבין טקסט בכמה רמות, ממש כפי שעושה מוח אנושי – אבל בכמויות אדירות ובמהירות עצומה. לדברי קינן, "ניתוח סנטימנט (רגשות) לגבי מוצר יכול להיות ברמותשונות. למשל, אפשר לראות מה פלח מסוים באוכלוסייה חושב או מרגיש לגבי מוצר או חברה מסוימת, רמת האיכות שלו או הידידותיות למשתמש. "השילוב בין היכולת לזהות במהירות מה התחושות לגבי אדם כגון פוליטיקאי, בהיבטים רב-ממדים כמו התנהגות, תפישת עולם, רמת מוסר, כריזמה, התנהלות סביב נושא וכדומה, לבין הבנה של זהות הכותב לפי סגנונו, מאפשר לזהות שינוי מגמה בתחושות של חלקים בציבור כלפי פוליטיקאי, וכך אפילו לחזות תוצאות בחירות". ניתוח סנטימנט בעולם העסקי מאפשר לחזות גם מגמות כלכליות ומשברים עולמיים. כך למשל, פרויקט שבוצע עבור בנק בינלאומי באירופה, כלל איסוף וניתוח של דיווחים פרסומים ואמירות של בנקים מרכזיים באירופה סביב סוגיות מאקרו כלכליות. נמצא מתאם בין ביטויי דאגה לגבי תופעות כלכליות מסוימות לבין פוטנציאל לשינוי מדיניות שעשוי להשפיע על הבנק, מה שמאפשר לו להיערך מבעוד מועד. קינן מוסיפה, כי גם בחברות ייצור בעולם התעשייתי המסורתי קיים פוטנציאל רב להתייעלות עסקית: "לכל ארגון יש את הצורך ותפישת העולם שלו. אנחנו מאפיינים את המידע שחסר לו, ובודקים איך להשלים אותו בדרך הטובה ביותר. חשוב להבין כי המידע העסקי הוא כמו יהלום גולמי – צריך לדעת היכן למצוא אותו ומהי הדרך הטובה ביותר ללטש אותו, כדי להפיק ממנו את המרב". www . visionbit . co . il לפ רטים נוספים:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==