פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב

200 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 1 מספר פגישה: משמעות השם הנושא: שעה עד שעה וחצי. משך הפעילות: ____ ישובים סביב שני שולחנות מספר משתתפים: שיפור הזיכרון, אינטראקציה קבוצתית, קשב וריכוז, זיכרונות מהעבר. מטרה: ספר, משחק, פרסים. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . : סבב שמות בין כל המשתתפים. R.O. ‏ 22 . הסבר על הפעילות ושיחה בנושא שמות פרטיים. שאלות מכוונות: האם אתה אוהב את שמך? האם בעבר חשבת לשנות את שמך? וכולי. 33 . משחק שמות: חלוקת המשתתפים לשתי קבוצות. על השולחן מונחות אותיות בתפזורת. על כל קבוצה לנסות להרכיב כמה שיותר שמות. 44 . הקראה: מתוך הספר "משמעות השם" או מאתר אינטרנט רלוונטי בהתייחסות לשמות המשתתפים. 55 . חלוקת פרסים לקבוצה המנצחת במשחק. 66 . סיום: קבלת משוב מהמשתתפים - בירור האם היו רוצים פגישה נוספת בנושא. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ‰‰ ערנות וקשב: תקין/לקוי. ‰‰ יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. ‰‰ מחלה של חלק מהמשתתפים. ‰‰ תקשורת תקינה/לקויה. ‰‰ אחר: _____________________________________________ סיכום: ‰‰ שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. ‰‰ המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. ‰‰ השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ ‰‰ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ ‰‰ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא ‰‰ האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא ‰‰ פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==