פעילות פנאי ותעסוקה לזקנים | יובל נוה, מרגריטה רחנאייב
200 מדריך והנחיות תעסוקה פעילות קבוצתית תאריך: ______________ 1 מספר פגישה: משמעות השם הנושא: שעה עד שעה וחצי. משך הפעילות: ____ ישובים סביב שני שולחנות מספר משתתפים: שיפור הזיכרון, אינטראקציה קבוצתית, קשב וריכוז, זיכרונות מהעבר. מטרה: ספר, משחק, פרסים. אביזרי עזר: תיאור הפעילות: 11 . : סבב שמות בין כל המשתתפים. R.O. 22 . הסבר על הפעילות ושיחה בנושא שמות פרטיים. שאלות מכוונות: האם אתה אוהב את שמך? האם בעבר חשבת לשנות את שמך? וכולי. 33 . משחק שמות: חלוקת המשתתפים לשתי קבוצות. על השולחן מונחות אותיות בתפזורת. על כל קבוצה לנסות להרכיב כמה שיותר שמות. 44 . הקראה: מתוך הספר "משמעות השם" או מאתר אינטרנט רלוונטי בהתייחסות לשמות המשתתפים. 55 . חלוקת פרסים לקבוצה המנצחת במשחק. 66 . סיום: קבלת משוב מהמשתתפים - בירור האם היו רוצים פגישה נוספת בנושא. ____________________________________________________________ שינויים: מרכיבים שהשפיעו על הקבוצה: ערנות וקשב: תקין/לקוי. יכולת קוגנטיבית גבוהה/מתאימה/נמוכה. יכולת מוטורית גבוהה/מתאימה/נמוכה. מחלה של חלק מהמשתתפים. תקשורת תקינה/לקויה. אחר: _____________________________________________ סיכום: שיתוף הפעולה מצד המשתתפים היה: מלא / חלקי / חסר. המשתתפים נהנו והתעניינו בפעילות: כן / לא. השלבים המהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלבים הפחות מהנים בפעילות: מספר ______ ______ השלב שעורר את המשתתפים: _______ _________ האם מטרת הפעילות יושמה? כן / לא האם המשתתפים הביעו עניין לחזור על הפעילות פעם נוספת? כן / לא פירוט: _____________________________________________ _____________ חתימה:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==