28
אפריל 3102
///
גיליון 1
///
HP Software
מגזין
מנה עד לא מזמן חמישה אנשים בלבד) עמל רבות על פיתוח פורטל שנועד לאפשר ללקוח רכישה ומימוש
צרכיו במודל של שירות עצמי. באמצעות הפורטל, מתאפשר ללקוחות שלנו להתנסות, לרכוש ולצרוך את
בקלות ובמהירות. בהיבט של הבילינג, יש לציין, יצרנו קשר עם חברה מתמחה בתחום,
HP Software
פתרונות
אשר מבצעת עבורנו בין היתר את סליקת כרטיס אשראי ומימוש תהליכים כמו חיוב חודשי של לקוח.
ועוד מילה על רכישת המוצר - הלקוח יכול לבחירתו כמובן, לרכוש את המוצר דרך הפורטל או באמצעות
נדרשת
SaaS
בקשה ליצירת קשר עם אחד מאנשי המכירות שלנו. בהקשר זה יש לומר, כי במעבר למודל
הקבוצה לאנשי מכירות עם גישה מעט שונה - כזו שמכוונת גם לצרכים הייחודיים של לקוחות קטנים. בכלל,
בארגונים
IT
כולה. אם לפני כן הפנייה היתה ליחידת ה-
HP Software
הפנייה לפלחי שוק שונים מהווה חידוש עבור
, בעלי
LOB
או להנהלת האנטרפרייז, אנו נדרשים להתאים את המנגנונים והממשקים שלנו לעבוד עתה עם
צרכים מצומצמים ותקציבים קטנים.
, ככל שהעסקים והארגונים נחשפים
IT
הולך ותופס נפח פעילות נרחב יותר בעולם ה-
SaaS
לסיכום, מודל
מכירה בכך, וזו
HP Software
הופכים נגישים, בטוחים ומידיים ליישום. אף
SaaS
ליתרונותיו, וככל שפתרונות ה-
הסיבה שבתוך מספר חודשים ניתן לנו להרחיב את צוות המו”פ שלנו פי 4 - מחמישה אנשים לעשרים מפתחים