אתרוג | ניסן תשעט | אפריל 2019 | גליון 83
הביאה אותנו למסקנה שצריך כן לערבב. אף אחד לא משאיר את עצמו בבית כשהוא בא לעבודה. אדם מביא את כולו למה שהוא עושה. הערבוב בין המקצועי והאישי שאני מתכוונת אליו הוא לא במובן של חוסר מקצועיות חלילה, אדם מביא את החוויות והתובנות שלו כהורה אל העבודה", מדגישה דבורה ומוסיפה: "אני מייעצת לערב את כל החברים (המורים) ולהיעזר בהם. לגייס מעגלי תמיכה ולדעת שאתה כמורה או כהורה לא לבד. התמיכה ההדדית חשובה. בעת הצורך הילדים/התלמידים יודעים שאתם ההורים/המורים לא לבד, אתם חלק מקבוצה תומכת שכולה מחבקת יחד את הילד או התלמיד. החיבוק יותר חזק כשיש הרבה אנשים". גישה מגייסת אחד מלקחי האימוץ הוא עיצוב "גישה מגייסת" כלפי מוסדות החינוך אליהם נשלחו הילדים. "מעולם לא שלחנו את ילדינו לבית הספר בתקווה שיסתדרו. מדי תחילת שנה הלכנו לבית הספר, נפגשנו עם כל מורה, דיברנו על הרקע ועל הצרכים של כל ילד ועל הצורך שלנו בעזרה ושותפות. קובי ודבורה בר-און עם שניים מילדיהם דבורה בר-און עם אחד מבניה ניסן תשע"ט 8
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==