אתרוג | טבת תשעח | ינואר 2018 | גליון 79
מחבלים'", מספרת הופמן "לקח זמן להסביר לילדים שדרוזי זה לא אויב, ולא כל ערבי הוא מחבל". התקשורת בין בתי הספר נעשתה בהדרגתיות: בתחילת השנה התלמידים התכתבו זה עם זה, אחר כך שמעו זה את זה בקלטות שמע. בהמשך הם קיימו שיחות וידאו פנים אל פנים דרך האינטרנט. הלימוד התנהל במשך שעת לימודים שבועית, ובסוף השנה נפגשו יחד התלמידים והצוות ובסוף התוכנית תלמידי מתתיהו התארחו בעין קנייא אצל הדרוזים. חוות דעת הפיקוח "בית הספר חמ"ד מתתיהו בצלפון מהווה אבן שואבת למשפחות רבות במטה יהודה", אומר יואל ורצברגר, מפקח חמ"ד במחוז ירושלים ומוסיף כי לדעתו "בבית הספר פועלות מגוון רחב של תוכניות המאפשרות לכל תלמיד לקבל את המענה האישי והנכון ביותר עבורו". אלכס גליקסברג, מפקח החמ"ד במחוז ירושלים, מדגיש את הצלחת פרויקט האנגלית במתתיהו. "בית הספר כבר רואה פירות בעמלו, בין השאר בהישגים טובים במבחני המיצ"ב באנגלית, בקבלת ציון נקודות מעל הממוצע), וזאת הודות 5( 71 ■ למאמצי המורות לאנגלית והמנהלת". לומדים לנגן בעיקר על כלי נשיפה הקיוסק שבו רוכשים הזוכים בפרויקט מדבקות נושאות ערכים טבת תשע"ח 25
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==