אתרוג | טבת תשעח | ינואר 2018 | גליון 79

השירה המוזיקלית שלה. האמירה שנאמרה בפרהסיה יצרה ריב. בעקבות כך קיימנו שיח קבוצתי על העניין ובדקנו יחד מה הם הגבולות, והיכן עובר בעצם הגבול בין ביקורת לגיטימית לבין משהו שנאמר במפגיע ובמזיד. שתי התלמידות ששמעו את עצמן בשיח הקבוצתי וגם בשיח הפתוח ביניהן מול חברותיהן, קיבלו לבסוף את אסיפת תלמידות באולפנה עידית הנדל, סגנית מנהלת בית הספר: “בתעודות כל מורה כותבת לתלמידה שתי הערות: אחת לימודית ואחת אישית. זוהי הדרך שלנו לומר לתלמידה שאנחנו רואים אותה לא רק כתלמידה אלא קודם כל כבן אדם. התפישה היא להתחבר לעולמן של התלמידות. כך למשל במבחנים בתורה יש שאלה העוסקת ב”תורת חיים” שבה התלמידה נשאלת על החיבור בין הכתוב לעולמה” ה״אני מאמין״ של האולפנה טבת תשע"ח 14

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==