כל הכלים לניהול | קורסים והכשרות מבית המי"ל
11 12 www.hamil.co.il Better Together ניהול קהילות פנים ארגוניות שעות אקדמיות 24 הרשתות החברתיות הכניסו את עולם הקהילות לתוך חיינו ומשם קצרה הדרך להבאת ערכי הקהילה לתוך הארגון. הקהילות מהוות זירות לתקשורת, הבעה ושיתוף רעיונות. המפתח לקהילות מצליחות מבוסס על שלושה שלבים: תכנון, הקמה וניהול הקהילה. קהילות אשר הקמתן והפעילות בהן מתוכננות ומאורגנות יהיו מחוברות לאסטרטגיה הארגונית ובעלות יעדי הצלחה מדידים. קהילה היא גוף חי בעל צרכים משתנים ולכן מצריכה ניהול והובלה. קהילה לא מנוהלת יכולה להצליח בשלב הראשון, אך לרוב תדעך פעילותה. למידת המתודולוגיה, הדגשים והכלים המעשיים בכל אחד מהשלבים יבטיחו את מימוש הערכים לארגון. ) וניסיון מעשי, Social( קורס זה, המבוסס על תיאוריות חברתיות ייתן למשתמשים הבנה מעמיקה בנושא קהילות מקוונות תוך הקניית ידע תיאורטי ומעשי בהקמת הקהילות, ופרקטיקה בניהולן, בדגש על קהילות בארגון. קהל היעד: מנהלי משאבי אנוש, מנהלי הדרכה, מנהלי תקשורת פנים ארגונית, מנהלי רווחה וכל מי שמעוניין להתמקצע בתחום. ניהול הדרכה בארגונים שעות אקדמיות 56 הקורס מקיף בתכניו את כל תחומי העיסוק של מנהל הדרכה ופיתוח ארגוני וממצב את בעלי תפקידים אלה כסוכני שינוי ושותף אסטרטגי בארגון. בקורס נדון במרכיבי התפקיד של מנהל הדרכה ופיתוח ארגוני, שליחותו בארגון החל משלב איתור הצורך ועד להפקת לקחים וניהול תקציבים. בכל מרכיב תפקיד נעסוק בהעצמת המשתתפים והבאתם לשיח הארגוני כאשר בארגז המיומנויות שלהם כלים להיות שותף אסטרטגי מלא בניהול הארגון. הקורס הינו קורס יישומי וילווה בדוגמאות עדכניות, שינותחו על ידי משתתפי הקורס. את הקורס ילווה תרגיל מתגלגל, בסיום כל נושא יתבקשו המשתתפים ליישם את הנלמד על ארגוניהם לפי המודלים והכלים המוצעים להם. סיכום הקורס יעשה דרך תרגיל יישומי אותו יתבקשו המשתתפים להציג במליאה. קהל היעד: מנהלי הדרכה ופיתוח אירגוני, מנהלי משאבי אנוש עם נגיעה בעולמות ההדרכה וכל מי שמתעתד לעסוק בניהול הדרכה. מפתחי למידה ארגונית שעות אקדמיות 130 שעות פרויקט) 50 + ש"א 80( עולם הלמידה הארגונית כיום דורש ידע נרחב, יכולת אבחון, מתן מענה מהיר ומדויק ושליטה מקסימלית בעולמות ההדרכה הקלאסיים והחדשניים כאחד. בעקבות כך גובר הצורך במפתחי למידה ארגונית המתמצאים בפתרונות מגוונים, על מנת ליצור תמהיל מתאים. הקורס יכשיר את המשתתפים לפתח יכולת אבחון ארגונית, לבחור אסטרטגיית למידה וליצור מענה מדויק מתוך סל רחב של פתרונות קלאסיים, חדשניים וטכנולוגיים. קהל היעד: בעלי אוריינטציה להדרכה המעוניינים לרכוש מיומנויות פיתוח הדרכה ולהכיר את עולם הלמידה הארגונית. , אנגלית טובה ועדיפות לבעלי office - דרישות קדם: שליטה ב תואר ראשון. משאבי אנוש והדרכה
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjcyMg==