VIA magazine | מגזין ויה ארקדיה | נובמבר 2013 - page 31

31
לכן, הלקוח שלי יכול להיות שקט ובטוח שאני
אדאג שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר
ולא אשאיר דברים פתוחים כדי שלא יטרידו
אותי בזמן המירוץ.
ואכן כך היה, הפרויקט הסתיים לפי התכנון
והלקוח היה מרוצה כי התכונות שעוזרות
לי במרוצים, כמו החלטות ותגובות מהירות,
הם אלה שעזרו לי לעשות עבודה מדויקת
ומהירה. בעניין הסיכונים בעיסוק בספורט
המוטורי מדגיש שחם, שבמידה ופועלים
על פי הכללים, הוא אינו מסוכן כפי שהוא
נראה. "כשאתה ישוב בתוך הרכב אתה מרגיש
הכי מוגן ובטוח, הרכב זה כמו כלוב שמגן
עליך מכל הכיוונים.
באחד המרוצים בצאלים היתה קפיצה קדימה
ועשינו סלטה רצינית, זה קרה כ"כ מהר,
עשינו סיבוב של 063 מעלות וחזרנו על
הגלגלים והמשכנו לנסוע. זה מטורף!!!
אני כבר 8 שנים באדרנלין המטורף הזה
ואני יכול לומר לך שאין לי פחד ואף פעם
לא חשתי בסכנה ממשית, גם לא כשהרכב
התהפך. אשתי והילדים מאוד תומכים בי על
העיסוק בספורט האקסטרימי הזה.
לצערי אני לא יכול להרשות לעצמי שהם יחוו
את החוויה המטורפת הזו יחד איתי”.
כדי לתחזק את הספורט המוטורי הזה חייבים
כסף והרבה. עלות ההשתתפות במרוצים
ותחזוק הרכבים באופן שוטף יקרה מאוד
ולכן התחום הזה זקוק לנותני חסויות.
בארץ, כל סיפור החסויות היה בעייתי וקשה
עד שהספורט המוטורי הפך להיות חוקי,
חברות מסחריות הבינו את הכוח ואת יכולת
החשיפה דרך הספורט המוטורי ואת העובדה
שיש בספורט הזה הרבה צבע ואדרנלין.
את הקבוצה שלנו שכוללת את הנווט נמרוד
אופיר-קיד ואותי, לקחה תחת חסותה חברת
"קוקה קולה זירו", שמאוד מאמינה בחיבור
לספורט המוטורי.
ומה בעתיד?
העתיד כבר כאן. המקום שאני נמצא בו כרגע
הוא העתיד שתמיד כיוונתי אליו. יש לי עסק
עובד ומצליח ונותן חסות רציני, רכב מנצח
וצוות מוצלח ביותר, ואני מרגיש מבורך.
אני רק מבקש לשמר את מה שיש לי היום.
1,32,33,34,35 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,...36
Powered by FlippingBook